Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Har nå kuttet kantene på hovedkort brettet. Vet ikke helt hva det neste blir nå, siden jeg ikke er helt sikker på om jeg skal kjøpe ny hw. For jeg må da ha delene for og lage hull til psu og dvd. 8542643[/snapback] Ser ganske så bra ut Men du trenger ikke å vente på PSU og slikt for å lage hull og slikt. Åpningshullet på standard ATX-strømforsyninger er nettopp det - standard. Gosicnny 8542772[/snapback] Ja det er vel standar mål. Får se om jeg begynner på det alikevel da Lenke til kommentar
daim Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Sikker på at du får plass til en stor prosessor vifte nårr du skal ha inn hk brettet? når den platen er på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Hva slags kjøler tenker du på? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 For eksempel en slik en. Du får jo tak i mindre CPU-kjølere som kjøler bra også, da. Trenger ikke ha de på flere kilo Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 En kjøler på rundt 13cm går under den veggen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Hadde blitt stilig med en rund kjøler fra Zalman inni der Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Hvordan går det med det displayet du skal montere? Ellers ser alt veldig bra ut Gleder meg til det blir ferdig, det blir rått. HWen også Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Takker Har ikke sett så mye på displayet enda, men det blir vel kanskje det neste jeg begynner på. Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Sjef dette Andreas, gjør det grundig, så får du gudd resultat.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ser ut til å bli bra dette, for å være ærlig, så likte jeg ikke prosjektet i starten (spør ikke hvorfor, for det aner jeg ikke selv en gang ) men nå ser det ut til at det blit meget kult. Forretsten, hva skal du med 8800GTX i SLI, det holder vel med et 8800GTX, også kan du heller bruke de fem høvdingene du sparer på noe annet kult? Endret 5. mai 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Skjermkortene er sponsor vare Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Ok, hvem sponser deg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Det er ikke ehlt 100% sikkert enda, men ved å se på produsentens navn av skjermkortene og hvoedkortet ser du fort hvem det er Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gigabyte altså? Alikavel, du er jævlig heldig om du blir sponset for over ti høvdinger, skulle ønske jeg var i dine sko Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Stemmer det Gleder meg syyyyykt til det kommer i posten Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ser rått ut nå. Er det noen låsemekanisme for å holde hovedkortet på plass? sånn at det ikke bare sklir rett ut når du flytter på burken Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Har ikke laget noe slikt enda, men har tenkt til å gjøre det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Sikkert noen som har spurt om dette før. Hva er poenget med de 12cm viftene som er festet på siden? De blåser jo bare under røret og kjøler ikke ned noe hardware. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Sikkert noen som har spurt om dette før. Hva er poenget med de 12cm viftene som er festet på siden? De blåser jo bare under røret og kjøler ikke ned noe hardware. 8549750[/snapback] Det er nok svart på før ja, tror det er det mest stilte spm. her Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm. litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg tatt kontakt med en elektriker og han skal se om han finner noen brytere alla bulgin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå