Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Har nå kuttet kantene på hovedkort brettet. Vet ikke helt hva det neste blir nå, siden jeg ikke er helt sikker på om jeg skal kjøpe ny hw. For jeg må da ha delene for og lage hull til psu og dvd.

8542643[/snapback]

Ser ganske så bra ut :) Men du trenger ikke å vente på PSU og slikt for å lage hull og slikt. Åpningshullet på standard ATX-strømforsyninger er nettopp det - standard.

Gosicnny ;)

8542772[/snapback]

Ja det er vel standar mål.

Får se om jeg begynner på det alikevel da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til å bli bra dette, for å være ærlig, så likte jeg ikke prosjektet i starten (spør ikke hvorfor, for det aner jeg ikke selv en gang :p ) men nå ser det ut til at det blit meget kult.

Forretsten, hva skal du med 8800GTX i SLI, det holder vel med et 8800GTX, også kan du heller bruke de fem høvdingene du sparer på noe annet kult?

Endret av Arekey
Lenke til kommentar
Sikkert noen som har spurt om dette før. Hva er poenget med de 12cm viftene som er festet på siden? De blåser jo bare under røret og kjøler ikke ned noe hardware.

8549750[/snapback]

Det er nok svart på før ja, tror det er det mest stilte spm. her :p

Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm.

litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...