Codename_Paragon Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Selv om løpet er kjørt for patentering, så har du fortsatt muligheten til designbeskyttelse. Spørsmålet er likevel hva du vil bruke det til, f.eks. ønsker du å starte produksjon? 8433258[/snapback] Tenkte å prøve på designbeskyttelse ja. Hadde vært drit fett å fått srartet produksjon da Tips til hvordan jeg skal gjøre det? 8435118[/snapback] Design, varemerke og patent er alle immateriellrettigheter og bevilges av Patentstyret. Du kan enten gjøre det selv (se denne siden hos Patentstyret), eventuelt be et patentkontor ordne det for deg. Det er ikke akkurat gratis, og bruker du et patentkontor, blir det ytterligere påslag. Sistnevnte sørger for å informere og minne deg på frister, betalinger, og hjleper deg om du videreføre beskyttelsen også i utlandet. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Lite fremdrift på han i dag. Han prøver å komme seg etter gårsdagen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Lite fremdrift på han i dag. Han prøver å komme seg etter gårsdagen. 8436041[/snapback] hehe, kjenner faktisk ingenting i dag jeg helt fin Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 hehe, kjenner faktisk ingenting i dag jeg helt fin 8436243[/snapback] Er nok verre med Vegard. Men, nok OT Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Fikk ikke tid til noe prosjekt bygging i helga. Men skal se om jeg får gjort noe neste helg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Tror jeg får tid til å begynne på fronten i helga. Har en liten avtale med Netshop nå, jeg skal få avslag på noen deler jeg kommer til å kjøpe om jeg får noe av ********. Endret 26. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Tror jeg får tid til å begynne på fronten i helga. Har en liten avtale med Netshop nå, jeg skal få avslag på noen deler jeg kommer til å kjøpe om jeg får noe av ********. 8478253[/snapback] Om du får noe av hva? Er det ikke mer om dem får noe reklaeplass eller noe hos deg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Tror jeg får tid til å begynne på fronten i helga. Har en liten avtale med Netshop nå, jeg skal få avslag på noen deler jeg kommer til å kjøpe om jeg får noe av ********. 8478253[/snapback] Om du får noe av hva? Er det ikke mer om dem får noe reklaeplass eller noe hos deg? 8481131[/snapback] Hva mener du med reklame plass? Jeg tenkte det skulle være en liten hemelighet hvem det var. Det er ikke bare småtteri jeg evt. får så det er sagt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Tror jeg får tid til å begynne på fronten i helga. Har en liten avtale med Netshop nå, jeg skal få avslag på noen deler jeg kommer til å kjøpe om jeg får noe av ********. 8478253[/snapback] Om du får noe av hva? Er det ikke mer om dem får noe reklaeplass eller noe hos deg? 8481131[/snapback] Hva mener du med reklame plass? Jeg tenkte det skulle være en liten hemelighet hvem det var. Det er ikke bare småtteri jeg evt. får så det er sagt. 8481156[/snapback] Trodde du mente du ble å få avslag hvis du "sponset" dem med reklameplass, missforstod.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Hei. Nå er sponsor avtale med Vendur.no i boks Får gavekort på 200,- elns hos de! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Det blir update i morra angående fronten tror jeg. Det er ikke lenge før jeg skal begynne å lakke nå. Har en del spm. jeg håper noen kan hjelpe meg med: 1) Grunning, skal dette på hele kabinettet? 2) Hva slags grønnfarge skal jeg kjøpe? 3) Hvilken rekkefølge skal jeg gjøre ting i? 3) Er det samme hva slags sparkel jeg bruker? 4) Skal jeg lakke røret innvednig? 5) Evt. hvilken farge inni? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 1) Grunning, skal dette på hele kabinettet? Ja du må grunne helle kabinettet bruk plast grunning på røret, er ikke sikker på om det fungere på treverk 2) Hva slags grønnfarge skal jeg kjøpe? Mørk grønnmetalic er fint synnes jeg 3) Hvilken rekkefølge skal jeg gjøre ting i? Hvordan kan du lese En komplett lakkeringsguide 3) Er det samme hva slags sparkel jeg bruker? Nei du må bruke en som tåler overlaking 4) Skal jeg lakke røret innvednig? Ja synnes det. 5) Evt. hvilken farge inni? hva med en lys grønnmetalic Mvh Mr.Anki 8496946[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Takk for det Nitrob! Skal jeg ha et svart skjær i fargen eller skal det bare være grønn? (slik som på bilde i første post i worklggen.) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Ser bra ut dette, gleder meg til å se det ferdig Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Takk for det Nitrob! Skal jeg ha et svart skjær i fargen eller skal det bare være grønn? (slik som på bilde i første post i worklggen.) 8498237[/snapback] Vis du klarer og få til det så hadde jo det vært tøft. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Er litt redd for å begynne med det Har så si aldri lakkert noe.. Endret 29. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Lakkering ER skummelt, for oss som ikke har gjordt det så mye.... Husk bare å ikke ta for tykke lag i strøkene, da renner det. Det er vel egentlig det værste syntes jeg.... Men STÅ PÅ for dette bilr bra! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Det skal nok gå på et vis det også Skal begynne på fronten om ikke lenge nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Som jeg lover skulle det bli update i dag. Her er den! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 NICE! Kan bli bra dette! Men jeg lurer som sagt på - på det skråplanet som "holder" røret. Skal det være åpent rom fra der - og inn i røret? Siden du skulle ha vifter der mener jeg? Eller skal viftene bare være til pynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå