Kjekssjokolade Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Får vel quote enda en gang da Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm. litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår 8390955[/snapback] 8392145[/snapback] jahaja Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Liten update av det jeg har kjøpt i dag uten nå! Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Du kan jo skrive hva det er du har kjøp på clasern da!! Endret 16. april 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Tragisk maskinvare du har der, så det først nå, så jeg kommenterer det først nå. Kanksje du skulle ha meldt det på Foxxcon testinga til NetShop å få satt inn noen skikkelig saker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Tragisk maskinvare du har der, så det først nå, så jeg kommenterer det først nå. Kanksje du skulle ha meldt det på Foxxcon testinga til NetShop å få satt inn noen skikkelig saker 8400856[/snapback] FÅR man hw der da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Du kan jo skrive hva det er du har kjøp på clasern da!! 8400839[/snapback] Da er workloggen oppdadert Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Nå har jeg meldt meg på testing av Foxconn produkter. Får håpe det kanskje blir noe hw gjennom det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Tragisk maskinvare du har der, så det først nå, så jeg kommenterer det først nå. Kanksje du skulle ha meldt det på Foxxcon testinga til NetShop å få satt inn noen skikkelig saker 8400856[/snapback] FÅR man hw der da? 8401185[/snapback] Nei, regnet med du hadde fått med deg nyheten om at man kan melde seg på for å teste NetShop's nysatsning, Foxxcon produkter. Det er vell bare hovedkort det er snakk om, men det var ment som en spøk egentlig, regnet med du hadde sett det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Har hørt om det ja, og om du leste posten over så ser du at jeg har meldt meg på. Det er ikke pga. dette prosjektet da. Hardwaren er ikke av den beste nei, men den duger. Det blir 1,5 eller 1 gig ram Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 ops, beklager, leste bare det øverste svare der før jeg skrev inn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Så at noen sa et jeg burde ta patent av dette kabinettet. hva vil det si? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Så at noen sa et jeg burde ta patent av dette kabinettet. hva vil det si? 8417631[/snapback] At du har retten på designet vil jeg tro. Men send inn fort til patentkontoret, for jeg har hørt at det tar lang tid å få ting gjennom der. Dette kan du bli rik på hvis du er heldig (altså hvis du får patent), så kan du selge patenten på denne typen kabinetter til for eksempel Lian Li. For eksempel Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 okey, skal jeg sende inn skisser da? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 okey, skal jeg sende inn skisser da? 8417745[/snapback] Se her. Du kan sikkert linke til arbeidsloggsiden din, men kanskje forklare nærmere også. Vet ikke selv om dette e noe til grunnlag for patent, men det er jo værdt et forsøk Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hehe. Det nytter nok ikke å søke på patent på et rundt kabinett. I alle tilfeller er det for sent nå av følgende grunner. Oppfinnelsen må være ny. Du må ikke gjøre din oppfinnelse kjent for andre før den dagen du leverer inn en patentsøknad. Alt vedrørende oppfinnelsen som enten er omtalt i tidligere patenter, tidsskrifter eller annen litteratur (gjelder hele verden), vil være til hinder for å få patent. Det samme gjelder dersom du har vist frem oppfinnelsen på en utstilling eller under et foredrag, eller det er blitt omtalt i en avis eller lagt ut for salg. Vel. Den er iallfall kjent for andre. Oppfinnelsen må skille seg vesentlig (oppfinnelseshøyde) fra tidligere kjent teknikk på området. Den kan ikke bare være en logisk videreføring av tidligere kjent teknikk.Du er ikke den første som lager et slikt kabinett, dessverre. Hva er det neste som står på planen sånn arbeidsmessig? Goscinny Endret 18. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Det neste er å begynne på fronten. Blir vell i helga tenker jeg. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Selv om løpet er kjørt for patentering, så har du fortsatt muligheten til designbeskyttelse. Spørsmålet er likevel hva du vil bruke det til, f.eks. ønsker du å starte produksjon? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Selv om løpet er kjørt for patentering, så har du fortsatt muligheten til designbeskyttelse. Spørsmålet er likevel hva du vil bruke det til, f.eks. ønsker du å starte produksjon? 8433258[/snapback] Tenkte å prøve på designbeskyttelse ja. Hadde vært drit fett å fått srartet produksjon da Tips til hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hvemsomhelst kan lagge et tilsvarende kabinett selv om det designbeskytte, men bare ikke med den fronten som jeg har teinnet for deg! Bare lag så mange du får bestilling på. Har liten tro på at noen butikker kommer til og selge det siden det er så spesielt at det aldri kommer til og bli noe masse salg av det. Men hvordan går det med femdriften om dagen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 okey, skal se litt mer på det. Fremdriften ja, skal rydde her i dag så vet ikke hva jeg får gjort. Men kanskje jeg begynner på fronten helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå