Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Får vel quote enda en gang da :p

Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm.

litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår :)

8390955[/snapback]

8392145[/snapback]

jahaja :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tragisk maskinvare du har der, så det først nå, så jeg kommenterer det først nå. Kanksje du skulle ha meldt det på Foxxcon testinga til NetShop å få satt inn noen skikkelig saker :wee:

8400856[/snapback]

FÅR man hw der da?

8401185[/snapback]

Nei, regnet med du hadde fått med deg nyheten om at man kan melde seg på for å teste NetShop's nysatsning, Foxxcon produkter. Det er vell bare hovedkort det er snakk om, men det var ment som en spøk egentlig, regnet med du hadde sett det :)

Lenke til kommentar
Så at noen sa et jeg burde ta patent av dette kabinettet.

hva vil det si?

8417631[/snapback]

At du har retten på designet vil jeg tro. Men send inn fort til patentkontoret, for jeg har hørt at det tar lang tid å få ting gjennom der. Dette kan du bli rik på hvis du er heldig (altså hvis du får patent), så kan du selge patenten på denne typen kabinetter til for eksempel Lian Li. For eksempel :)

Lenke til kommentar

Hehe. Det nytter nok ikke å søke på patent på et rundt kabinett. I alle tilfeller er det for sent nå av følgende grunner.

Oppfinnelsen må være ny.

Du må ikke gjøre din oppfinnelse kjent for andre før den dagen du leverer inn en patentsøknad. Alt vedrørende oppfinnelsen som enten er omtalt i tidligere patenter, tidsskrifter eller annen litteratur (gjelder hele verden), vil være til hinder for å få patent. Det samme gjelder dersom du har vist frem oppfinnelsen på en utstilling eller under et foredrag, eller det er blitt omtalt i en avis eller lagt ut for salg.

Vel. Den er iallfall kjent for andre.

Oppfinnelsen må skille seg vesentlig (oppfinnelseshøyde) fra tidligere kjent teknikk på området. Den kan ikke bare være en logisk videreføring av tidligere kjent teknikk.
Du er ikke den første som lager et slikt kabinett, dessverre.

Hva er det neste som står på planen sånn arbeidsmessig? :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Selv om løpet er kjørt for patentering, så har du fortsatt muligheten til designbeskyttelse.

Spørsmålet er likevel hva du vil bruke det til, f.eks. ønsker du å starte produksjon?

8433258[/snapback]

Tenkte å prøve på designbeskyttelse ja.

Hadde vært drit fett å fått srartet produksjon da :D

Tips til hvordan jeg skal gjøre det?

Lenke til kommentar

Hvemsomhelst kan lagge et tilsvarende kabinett selv om det designbeskytte, men bare ikke med den fronten som jeg har teinnet for deg!

Bare lag så mange du får bestilling på.

Har liten tro på at noen butikker kommer til og selge det siden det er så spesielt at det aldri kommer til og bli noe masse salg av det.

Men hvordan går det med femdriften om dagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...