Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Blir nok noe mer ja. Mangler tross alt å kjøpe: 2x store nok kryssfiner plater til fronten og bak (har ikke dette) Lakk Grunning Sparkel Skruer til å feste fronten med Noen kanpper evt. frakt av dette.. ++ Dette kommer sikker på en 7-800 kr dette og, kommer litt ann på hvor mye lakk jeg trenger. Så trenger jeg å vite hvordan jeg skal rekne selve jobben. Viss du er interissert i et, så kan det hende jeg lager ett til mvh Mr.Anki Endret 15. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) ok men du kunne ikke sagt ifra når du er ferdig med ditt kabinett da også kunne vi diskutert en pris når vi vet sikrere hvor mye det kommer på for materialer? Må bare si det en gang til det kabinettet var bare DRIIT tøft Mvh Sigmund Endret 15. april 2007 av x_sigmund_x Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 ok men du kunne ikke sagt ifra når du er ferdig med ditt kabinett nå da også kunne vi diskutert en pris når vi vet sikrere hvor mye det kommer på for materialer? Må bare si det en gang til det kabinettet var bare DRIIT tøft Mvh Sigmund 8394046[/snapback] Den er grei. Skal prøve å finne ut hvor mye det er for matrialer..! Men hvordan skal jeg regne arbeidet om til kr.? mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Skal du ha noen lys eller noe sånt i kabinettet? Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 ok Det kan vi finne ut sammen etterhvert Kontakt meg når du er ferdig da Lykke til videre Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det skal være grønne leds i viftene i allefall. Har noe grønne kadoter også, kanskje ha de inni? mvh Anki Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det skal være grønne leds i viftene i allefall. Har noe grønne kadoter også, kanskje ha de inni? mvh Anki 8394093[/snapback] Det kan jo bli kult da, få en liten følelse av at det er radioaktivt avfall i røret ;-) Lenke til kommentar
plaank Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Dette så jo fantastisk stilig ut! Men, en liten ting.. Skal du åpne mellom hovedkort hylla, og det skråplanet hvor viftene står, eller blir viftene bare til pynt? Keep up the good work! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Fronten er fet slik den er nå, men du kan jo fortsatt ha en 25cm vifte bakpå? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 det er ikke plass til en så stor vifte der. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Blir nok noe mer ja. Mangler tross alt å kjøpe: 2x store nok kryssfiner plater til fronten og bak (har ikke dette) mvh Mr.Anki 8393897[/snapback] Vil foreslå at du bruker mdf istedet for kryssfiner !! Mdf er mye lettere å jobbe med, og får en flott finish bare med litt sandpapir.. kryssfiner har en tendens til å flis seg opp når du skjerer i den.. mdf derimot blir strøkent.. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hadde du bodd i nærheten av porsgrunn, så kunne du fått mdf av meg.. jeg har også muligheten til å frese ut en 100% nøyaktig sirkel til front og bak plate, og evt frese ut spor til evt innfelt plexiplate i front.. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan fester du viftene? Ser supert ut dette, og du... Du trenger ikke si fra om hvor kommentartråden ligger for nesten hvert innlegg du skriver Keep up the good work! Slikt inspirerer oss andre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan fester du viftene? Ser supert ut dette, og du... Du trenger ikke si fra om hvor kommentartråden ligger for nesten hvert innlegg du skriver Keep up the good work! Slikt inspirerer oss andre 8394386[/snapback] Fester de med skruer.. Det hender det kommer en kommentar i worklogen skjønner du Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Konge da:) jeg har dårlig med sponse saker men kommer jeg på noe så ska jeg si ifra! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 hva mer sponsesaker trenger du? ta kontakt med meg på msn, kanskje jeg har no småting hjemme. Ser tøft ut dette Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg så en heelt lik på TG. Du som var der eller har noen gjort dette før deg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 tviler på at du på HELT likt som mitt. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) jepps, var en på tg, som var veldig likt ja, jeg trodde det var du som hadde blitt ferdig jeg. men tror denne blir bedre Keep up the good work Endret 16. april 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Å kjøpe slike hjemmesnekrede kabinetter blir sabla dyrt. På mitt har jeg iallfall brukt mange timer, og med en timelønn på minst hundre (skal dekke utgifter til utstyr osv), blir det dyrt. Dessuten, det er mye gøyere å ha et kabinett en har laget selv enn å få andre til å lage det for seg! Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Blir nok ganske dyrt ja.. I dag ha jeg kjøpt div skruer og vinkler til å feste fronten med. bilde kommer i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå