nabbskall Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Tips til deg når det gjelder bilder.... Bruk makrofunksjonen på kameraet ditt (stortsett alle har det). Dette gjør ting du tar nærbilde av mye mye skarpere Ellers syns jeg kanskje at et slikt kabinett fortjener godt hardware, menmen. Pengene bestemmer Stå på. 8391094[/snapback] Kan jo alltids oppgradere senere også da Hadde jo ikke noen super maskin selv for et par måneder siden.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Takk for det tipset, kan ikke så mye om kamera. Vet at det er makro på det kamera jeg bruker.. Skulle hatt noe bedre hw ja, det kan hende det blir noe fra en ganske stor produsent men venter fortastt på den endelige svaret Lenke til kommentar
Impetus Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Inlegget mitt forsvant... hmmm Husk å lage hull i røret slik at viftene får blåse/suge luft på de varme komponentene i PC'en, dersom det er meningen at viftene skal ha en praktisk funksjon. Ser bra ut, stå på med dette prosjektet. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Kul ny design med rør. Är själv mest intresserad av hur luftgenomstrøningen hade fungerart med hull i "kabinettet" før de 3st 120mm vifterna. Må väl vara lätt att klä hela røret med støydempende matte? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Kul ny design med rør. Är själv mest intresserad av hur luftgenomstrøningen hade fungerart med hull i "kabinettet" før de 3st 120mm vifterna. Må väl vara lätt att klä hela røret med støydempende matte? 8391843[/snapback] Men da blir det varmere også :/ spesiellt i et rør. Er enten støy eller varme Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Skal du ha tre vifter på hver side i de der treplatene som "holder" røret oppe`? Det virker jo ikke logisk, siden de ikke kommer til å kjøle noe som helst, eller er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Får vel quote enda en gang da Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm. litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår 8390955[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Trenger tips til lakkeringa jeg. Først, hva er det jeg trenger? (da mener jeg alt! Lakk, sparkel osv..) mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Ser veldig bra ut Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Du må ha grunning slik at lakken får noe å feste seg i. Husk å få med rett type sli kat du plutselig ikke står der med lakk som ikke fester seg, bobler eller andre problemer. husk tynne lag, tolmodighet. Da slipper du at det begynner å renne. Kanskje lurt å pusse over røret med pussepapir for å få en ruere overflate slik at grunningen og lakken får bedre feste. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Lol, nesten kjendis du nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Så grunning og lakk er det jeg trenger? Sparkle der det er hakk osv. Hva med på treverket? Grunning så lakk der også? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Lol, nesten kjendis du nå. 8392897[/snapback] Hehe, Se&Hør neste Lenke til kommentar
daim Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Veldig bra jobb dette fortsett slik så blir det kjempe bra ikke stress med og få ferdig noe. ta deg tid og få der bra Lykke til videre (skal se om jeg har noe ddr ram liggende) Lenke til kommentar
abrj Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) wow, denne blir kul... at jeg ikke har fått med meg denne saken før skjønner jeg ikke. Bare husk å ta ut datadelene når du skal lakke, så herper du ikke noe Endret 15. april 2007 av abrj Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hvet ikke helt hvor mye du ville hatt for et slikt prosjekt jeg hvor mye er det for materialer sann ca da? Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hvet ikke helt hvor mye du ville hatt for et slikt prosjekt jeg hvor mye er det for materialer sann ca da? Mvh Sigmund 8393682[/snapback] Det har jeg ikke helt kontroll over Hva synes andre forum brukere jeg skal ta for å lage felre sånna kabinetter? mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 ja men det burde jo nesten jeg vite slik at da betaler jeg det plus arbeidet Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Nå er det ikke ferdig enda da. Sånn som lakk og grunning koster litt. Og det meste av matrialer (tre) har jeg hatt fra før, så det er ikke nytt. Men for å si en ca. pris for det jeg har brukt til nå er kanskje mellom 700-1000kr. + arbeid da, hvordan skal jeg gå fram der? mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hva med 1500-1700 da? er ikke sikker enda men har SKIKKELIG lyst på et slikt kabinett Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå