Wraith Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hvor i landet holder du til egentlig Mr.Anki? Ser kult ut det her ;-) Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Er enig med mastermind2k at en svær vifte i hver ende av røret ville gjort susen. Hvis den ene vifta blåste luft inn, mens den andre kunne suge lufta ut i andre enden. Dette ville funke bra for overklokking, grunnet god kjøling. Forresten så kan du jo bare overklokke skjermkortet og cpuen du får, for varmen vil jo ikke bli noe problem hvis du gjør som mastermind2k og jeg anbefaler deg å gjøre! Endret 15. april 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det var tanken først med en stor vifte i front, men etter mye om og men så ble det ikke. Lager nok den fornten som er i teiningene nå først. Kan evt, lage en nye men en storvifte senere! mvh Anki Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er vitsen med viftene hvis de står utenfor røret? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er vitsen med viftene hvis de står utenfor røret? 8390318[/snapback] Det har vært oppe før ja, men kan si det en gang til Det er vel mest til pynt, men har tenkt til å lage hull i røret slik at lufte kommer inn og deretter kjøle ned hardware mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er vitsen med viftene hvis de står utenfor røret? 8390318[/snapback] Det har vært oppe før ja, men kan si det en gang til Det er vel mest til pynt, men har tenkt til å lage hull i røret slik at lufte kommer inn og deretter kjøle ned hardware mvh Mr.Anki 8390322[/snapback] Ah! Lurt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har fått festet CD-rommen( ) nå, kommer kanskje en liten update på det i kveld.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hvorfor er det dumt at cd rommmen har kommet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Dette ser jo veldig bra ut! Jeg er utrolig imponert over ferdighetene som er ute og går her. Gratulerer med førstesiden også. Det skal bli spennende å følge med på prosjektet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 hvorfor er det dumt at cd rommmen har kommet? 8390508[/snapback] Det er dumt at jeg ikke har noe dvd-rom/spiller å bruke. Mye som er på dvd nå.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Grattis med førsteside. Har nesten lyst til å plukke opp moddinga igjen nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Grattis med førsteside. Har nesten lyst til å plukke opp moddinga igjen nå. 8390549[/snapback] Takk skal du ha! Gir virkelig lysten til å jobbe videre dette her ja Begynn å mod igjen du også! mvh Mr,Anki Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Interessant design. Hvordan har du tenkt å lede luftstrømmene fra viftene slik at det ikke blir "lommer" med varm luft som ikke skiftes ut? 8389996[/snapback] Ta sånnt i kommentartråden takk. Jeg har bedt moderator flytte den. Men er du i foten? mvh Mr,Anki 8390014[/snapback] Ja, såvidt jeg forstod kommer luften inn fra foten, eller tar jeg feil? Siden hovedkortet fyller hele planet innvendig i røret, ser det ut til at luftstrømmen blokkeres. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg skal lage hull i røret slik at luften kommer inn. I front er det ca 10 cm mellom hovedkort brettet og front plata, der har jeg tenkt til å montere noen vifter slit at luften kommer opp til hovedkortet mm. litt kronglete forklart kanskje, men håper du forstår Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) *edit prøvde å legge ved bilde men, så det blei dobbelposting istedenfor Endret 15. april 2007 av Veggedyr Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Blir bra dette må jeg si! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvorfor i allverden skal du bruke Q-tec psu på den maskinen der? Fortjener den ikke bedre? EDIT: leif.. Endret 15. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvorfor i allverden skal du bruke Q-tec psu på den maskinen der? Fortjener den ikke bedre? EDIT: leif.. 8391019[/snapback] Den fortjener nok bedre ja, men har desverre ikke noe annen PSU med P4 kontakt Endret 15. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Tips til deg når det gjelder bilder.... Bruk makrofunksjonen på kameraet ditt (stortsett alle har det). Dette gjør ting du tar nærbilde av mye mye skarpere Ellers syns jeg kanskje at et slikt kabinett fortjener godt hardware, menmen. Pengene bestemmer Stå på. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvorfor i allverden skal du bruke Q-tec psu på den maskinen der? Fortjener den ikke bedre? EDIT: leif.. 8391019[/snapback] Den fortjener nok bedre ja, men har desverre ikke noe annen PSU med P4 kontakt 8391064[/snapback] Hvor mange watt er den på da? Mulig jeg kan få tak i noe fra fortron source på 350W mot porto om du vil ha PM om du er interessert Endret 15. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå