blikkbert Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser spennende ut. stå på. gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Plexi så man ser inn, og fest lange lysrør langs innsiden av røret, vil se drit kult ut. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 stilig prosjekt kan bli bra til en forandring Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Skal jeg ha noe lokk? eller skal jeg bare ta inn og ut ting fra fronten ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det tenkte jeg også på. Praktisk sett burde du dele den i to, og kanskje hengsle den. Det feteste er jo imidlertid om du får det til uten å dele den opp. Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ja, et helt og robust "skall" hadde vært det beste. Får se om jeg finner en smart løsning. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva med at HK-brettet er festet på skinner? Også kan harddisker og DVD-brenner henge brønner på undersiden? Hva med noen slike? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette ser kult ut Det som hadde vært fett er å ha hatt plexi i fronten. Det hadde og vært fett å plassert dvd/cd i det den står på, så den kommer ut på siden. Jævlig elendig forklart, men er helt kjørt etter lang skoledag og band-øving. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Angående å fjerne riller, tror kanskje det letteste vil være å kle inn rillene med en tynn plate av et eller annet slags materiale. Da vil du slippe å fylle alle rillene samtidig som overflaten kan bli veldig jevn og fin uten masse pussing og gnikking Tror det vil bli fett med plexi i begge ender Du kunne jo lage en dør av plexiglass på ene siden for å komme inn i kabinettet etter behov. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Angående å fjerne riller, tror kanskje det letteste vil være å kle inn rillene med en tynn plate av et eller annet slags materiale. Da vil du slippe å fylle alle rillene samtidig som overflaten kan bli veldig jevn og fin uten masse pussing og gnikking 7736498[/snapback] Det har vi nettop hatt en aldri så liten diskusjon om, og jeg tror vi har kommet frem til byggskum med sparkel Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke så sikker på om det bli bgyggskum men får se. Skinner har jeg også tenkt på eewar, men vet ikke om det blir plass til dette. Men skal se. Hvor får jeg kjøpt slike ? mvh Anki Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Clas Ohlson. Der har de i alle tenkelig størrelser Men hvor tungt blir kabinettet uten hw? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Ja byggeskum er mykt men som nevnt så må det sparkles for og fjerne de grove porene som, blir ikke så veldig mye jobb egentlig. Hadde jo kanskje vært artig om du lot rillene være bare pusset dem glatte og lakert dem som de er? Endret 16. januar 2007 av Nitrob Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har ikke så mye tro på det skummet. Selv om det kommer sparkel på utsiden, vil det jo ikke tåle rare støyten ... Ville enten bare hatt det slik, fylt igjen med sparkel. eller lagt noe rundt (f.eks. veldig tynn plexi, elnz.) Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 ja, for om man skal ha det skummet så blir det bare et tynt lag med sparkel over. Men hørte litt med pappa nå og han sa at vi kanskje skulle se om vi fikk tak i et rør uten riller! Vis ikke bruker jeg det jeg har! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Men hvor dype er rillene? Og hvor mye veier selve røret? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Rillene er 2cm dype og ca 1 cm bredde. Vekt er jeg ikke sikker på. Mne skal finne du ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Røret uten innhold er på 3kg. Kanskje litt tungt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Neida. Mitt veier (uten utskjært sidedør) 15 kg :O Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Det trekabinettet ditt? skal kanskje se om jeg finner et annet rør i morra. Som ikke har riller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå