Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har du tenkt at USB-porter, skjermkort innplugging, div. PCI dingser, og alt annet skal kunne stikke ut fra det kabinettet? :hmm:

 

Ellers synes jeg ideen med å bruke et rør som kabinett er ekstremt smart ( du burde ta patent ) og håper du får det til!.... :thumbup:

:p

Endret av iMedia_4226
Lenke til kommentar

Heisann

Dette var skikkelig kult :) Stå på, og veldig bra jobb hittil :)

 

Men jeg har et spørsmål. Nå har jeg ikke lest hele tråden (men det er sikkert felles for veldig mange her akkurat nå i og med at den havnet på forsiden. Grattis med det!! )

De viftene du har på siden. Hvordan funksjon skal de ha. Så vidt jeg kan se på de bildene dine er det ikke noe hull i selve røret slik at de ikke kan blåse kald luft inn i det for kjøling eller trekke luft ut.

 

Om dette er besvart tidligere beklager jeg, men det var bare en oppdagelse jeg satt igjen med etter å ha sett bildene.

Lenke til kommentar

Tror nok dette blir bra, men ville ha valg en mer diskre måte og feste komponeter inne i røret.

 

Ville nok ha godt for plexi til hovedkort, rommer og disker som gjør att du får en mer "luftig" kasse visuelt.

 

Kansje noen av brukerene her på forumet har ei plexi kasse som du kan få til en ok pris.

 

Der har du ferdig fester til alt som du kan kutte ut og bruke, og spare deg for mye arbeid med og lage div branketter til det som skal monteres.

Lenke til kommentar
Hvor har du tenkt at USB-porter, skjermkort innplugging, div. PCI dingser, og alt annet skal kunne stikke ut fra det kabinettet? :hmm:

 

Ellers synes jeg ideen med vifte i hver ende av et rør er ekstremt smart ( du burde ta patent ) og håper du får det til!.... :thumbup:

:p

8389429[/snapback]

 

Alle kontakter skal stikke ut bak, har montert et hovedkort brett inni røret.

 

Heisann

Dette var skikkelig kult :) Stå på, og veldig bra jobb hittil :)

 

Men jeg har et spørsmål. Nå har jeg ikke lest hele tråden (men det er sikkert felles for veldig mange her akkurat nå i og med at den havnet på forsiden. Grattis med det!! )

De viftene du har på siden. Hvordan funksjon skal de ha. Så vidt jeg kan se på de bildene dine er det ikke noe hull i selve røret slik at de ikke kan blåse kald luft inn i det for kjøling eller trekke luft ut.

 

Om dette er besvart tidligere beklager jeg, men det var bare en oppdagelse jeg satt igjen med etter å ha sett bildene.

8389433[/snapback]

 

Det har vært oppe før ja, men kan si det en gang til :)

 

Det er vel mest til pynt, men har tenkt til å lage hull i røret slik at lufte kommer inn og deretter kjøle ned hardware ;)

 

 

mvh Mr.Anki

Lenke til kommentar
Tror nok dette blir bra, men ville ha valg en mer diskre måte og feste komponeter inne i røret.

 

Ville nok ha godt for plexi til hovedkort, rommer og disker som gjør att du får en mer "luftig" kasse visuelt.

 

Kansje noen av brukerene her på forumet har ei plexi kasse som du kan få til en ok pris.

 

Der har du ferdig fester til alt som du kan kutte ut og bruke, og spare deg for mye arbeid med og lage div branketter til det som skal monteres.

8389450[/snapback]

 

Det kunne ha vært et alternativ det ja, men nå er jeg snart ferdig med å feste komponenten så jeg tror ikke jeg går for den løsningen.

 

Men takk for tipset.

 

mvh Mr.Anki

Lenke til kommentar

Hadde vært tøft å ha en tripell radiator ved viftene der da. :D

 

Men det er vel i en annen budsjett klasse en denne moden. :p

 

-Bountyhunter

 

Har en 3700+ liggende men har desverre lovet den bort til dama... Men får hennes 3200+ i retur så kan vel kansje se om du kan få den. (Tar litt tid før jeg vet om du kan få den eller ikke grunnet at damas pc er på rep. hos komplett... for andre gang.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...