Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Liten update ute nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Ser bra ut, fortsett videre! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Enda en update Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Førsteside og greier Stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Førsteside og greier Stå på 8389225[/snapback] Jepp Håper dette gir positiv respons! Se hvor mange som er inne her nå Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvor har du tenkt at USB-porter, skjermkort innplugging, div. PCI dingser, og alt annet skal kunne stikke ut fra det kabinettet? Ellers synes jeg ideen med å bruke et rør som kabinett er ekstremt smart ( du burde ta patent ) og håper du får det til!.... Endret 15. april 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Heisann Dette var skikkelig kult Stå på, og veldig bra jobb hittil Men jeg har et spørsmål. Nå har jeg ikke lest hele tråden (men det er sikkert felles for veldig mange her akkurat nå i og med at den havnet på forsiden. Grattis med det!! ) De viftene du har på siden. Hvordan funksjon skal de ha. Så vidt jeg kan se på de bildene dine er det ikke noe hull i selve røret slik at de ikke kan blåse kald luft inn i det for kjøling eller trekke luft ut. Om dette er besvart tidligere beklager jeg, men det var bare en oppdagelse jeg satt igjen med etter å ha sett bildene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Førsteside og greier Stå på 8389225[/snapback] Jepp, gratulerer Mr anki! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Tror nok dette blir bra, men ville ha valg en mer diskre måte og feste komponeter inne i røret. Ville nok ha godt for plexi til hovedkort, rommer og disker som gjør att du får en mer "luftig" kasse visuelt. Kansje noen av brukerene her på forumet har ei plexi kasse som du kan få til en ok pris. Der har du ferdig fester til alt som du kan kutte ut og bruke, og spare deg for mye arbeid med og lage div branketter til det som skal monteres. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 lite vits med vifter utenfor røret! de er jo helt uten fungsjon vist du ikk har hull i røret!1 men de ser jo MEGET kule ut stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hvor har du tenkt at USB-porter, skjermkort innplugging, div. PCI dingser, og alt annet skal kunne stikke ut fra det kabinettet? Ellers synes jeg ideen med vifte i hver ende av et rør er ekstremt smart ( du burde ta patent ) og håper du får det til!.... 8389429[/snapback] Alle kontakter skal stikke ut bak, har montert et hovedkort brett inni røret. HeisannDette var skikkelig kult Stå på, og veldig bra jobb hittil Men jeg har et spørsmål. Nå har jeg ikke lest hele tråden (men det er sikkert felles for veldig mange her akkurat nå i og med at den havnet på forsiden. Grattis med det!! ) De viftene du har på siden. Hvordan funksjon skal de ha. Så vidt jeg kan se på de bildene dine er det ikke noe hull i selve røret slik at de ikke kan blåse kald luft inn i det for kjøling eller trekke luft ut. Om dette er besvart tidligere beklager jeg, men det var bare en oppdagelse jeg satt igjen med etter å ha sett bildene. 8389433[/snapback] Det har vært oppe før ja, men kan si det en gang til Det er vel mest til pynt, men har tenkt til å lage hull i røret slik at lufte kommer inn og deretter kjøle ned hardware mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Tror nok dette blir bra, men ville ha valg en mer diskre måte og feste komponeter inne i røret. Ville nok ha godt for plexi til hovedkort, rommer og disker som gjør att du får en mer "luftig" kasse visuelt. Kansje noen av brukerene her på forumet har ei plexi kasse som du kan få til en ok pris. Der har du ferdig fester til alt som du kan kutte ut og bruke, og spare deg for mye arbeid med og lage div branketter til det som skal monteres. 8389450[/snapback] Det kunne ha vært et alternativ det ja, men nå er jeg snart ferdig med å feste komponenten så jeg tror ikke jeg går for den løsningen. Men takk for tipset. mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Den her skal jeg følge med på Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Gratulerer med førsteside plassen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Takk skal du ha! Vis det er noen gavmilde folk der ute som har noe ddr ram og/eller en cpu som er bedre enn AMD Athlon XP 2200+ å gi bort blir jeg veldig glad! PM meg! mvh Anki Endret 15. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 108 brukere leser workloggen nå..! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Interessant design. Hvordan har du tenkt å lede luftstrømmene fra viftene slik at det ikke blir "lommer" med varm luft som ikke skiftes ut? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Interessant design. Hvordan har du tenkt å lede luftstrømmene fra viftene slik at det ikke blir "lommer" med varm luft som ikke skiftes ut? 8389996[/snapback] Ta sånnt i kommentartråden takk. Men er du i foten? mvh Mr,Anki Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva med å sette en sånn 25cm vifta bak? det vil jo dra ut en del luft Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hadde vært tøft å ha en tripell radiator ved viftene der da. Men det er vel i en annen budsjett klasse en denne moden. -Bountyhunter Har en 3700+ liggende men har desverre lovet den bort til dama... Men får hennes 3200+ i retur så kan vel kansje se om du kan få den. (Tar litt tid før jeg vet om du kan få den eller ikke grunnet at damas pc er på rep. hos komplett... for andre gang.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå