Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Kom på en ide.... hva med å på en eller annen måte feste skinner som hk brettet kan dras ut og inn på? eller har dette allerede blitt nevnt? 8213348[/snapback] Det er planen det, har skinner også men de er ikke så lange da:/ Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 a, da så må ha oversett det..... men hvor er det du har tenkt å plassere strømforsyningen? der den vises på tegningen eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) I toppen ja over hovedkortet. Men vet ikke om jeg skal lage enda en etasje for den.. Endret 22. mars 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hei. Blir ingen update før til påske nå, fordi jeg reiser til Polen i natt . Men i påsken skal jeg nok komme ganske så langt med kabinettet ja. mvh Anki. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 nå sitter jeg på bussen hjem fra POLEN. har ingen planer i påsken så det blir nom mye tid til prosjektet:-) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 hallo. nå driver jeg å tilpasser skinnene på hovedkortbrettet. bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hallo. Ingen som har noen kommentarer på prsjektet mitt? Kommer kanskje en liten update i dag også. Skal montere den andre skinnen... Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ditt prosjekt Mr.Anki er det mest spennende prosjekte her i forumet... Forsett med det gode arbeide Endret 5. april 2007 av blikkbert Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ditt prosjekt Mr.Anki er det mest spennende prosjekte her i forumet... Forsett med det gode arbeide 8316408[/snapback] Tusen takk skal du ha Dette ga med enda mer lysten til å jobbe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Kom nettopp med en liten update... Har et spm. angående noen brytere jeg kjøpte på microplex.. Bilder her: Kan jeg med denne bryteren regluere hastigheten på en vifte? Isåfall hvordan kobler jeg? Og hvordan kan jeg få den til å funke som en renn av/på bryter til feks. neon lys? mvh Anki Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Du kan sytre en viften med en, du kan foreksempel skru vifta av og på med den, eller gi vifta 7v eller 12v. Vet ikke helt ossen den bryteren funker, men det burde gå fint ann. Du kan også skru av og på lys med den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Fikk det til med neon nå, men vifter blir litt verre.. Noen som har/kan lage et lite koblingsskjema til meg for vifter? mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Noen som har tips til hvordan jeg skal feste skinnene inni røret? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Okey takk skal du ha... Jeg skal plasere psu'en under hovedkortbrettet, ble ikke plass over... Har jeg begynnt å forlenge kablene på psu'en, siden kablene ble bort korte. mvh Anki Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette ser jo driit bra ut da! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Liten video update ute! Endret 8. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Flott med video a gitt. Den gled jo som en drøm! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå