Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Skal ikke ha noe vifte i front har jeg bestemt meg for, men bak kan det hende jeg setter inn en 120mm vifte eller to. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Tror han har planlagt noe form for rør som skal gå rett inn i sylinderen. Dog har jeg ikke sett på noen tegning hvor luften skal komme ut ... Dessuten deler hovedkortet røret på en måte i to, og jeg har heller ikke sett hvordan han skal kjøle ned øverste etasje. Han har nok en plan for det (håper jeg, iallfall), så da får vi se. ENDRET: /|\ olololololo| Goscinny Endret 20. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Viss luften kommer fra under hk vil jo det egentlig bli ganske varmt for cpu, siden ikke luften under cpu viftenikke blir fjernet. Paint illustrasjon : Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det blir kanskje litt ubrukelig den kjølingen i foten, men det er jo stilig da ikke sant? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jaja det skal den ha vertfall men du hadde ikke hatt plass til en hdd eller strømforsyninga i foten da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Harddiskene blir plasert under hovedkortet så disse får jo kjøling av viften i foten. Her er en liten teining: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ikke nødvendigvis. Lufta må jo komme ut en plass også. Dersom det er omtrent tett mellom første og andre etasje, som jeg velger å kalle det, blir det ikke mye kjøling (om ikke den ene siden pumper inn og den andre ut). Dersom en side tar inn og den andre siden nede pumper ut, vil harddiskene få god kjøling. Men da er det igjen veldig lite luft som vil komme opp i andre etasje. Og selv om du har en vifte som pumper ut der oppe, må noe komme inn også (eller omvendt om du vil). Goscinny Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Tror det vil være lurt å ha vifte® bak i kabinettet og kanskje noen hull foran, men skal du ikke klokke er det egentlig ikke så ytterst nødvendig med kabinett vifter. vertfall viss psu viften drar inn luft. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det er en åpning på ca 10cm i front mellom etasjen så det kan jeg sette inn 1-2 vifter som blåser opp til hovedkortet mm. Blir det bra? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Det blir bedre. Da har du kanskje også en vifte bak som blåser luft ut? Du bør også feste vifta i PSU slik at den blåser ut. Savner litt fremgang i prosjektet her ... Hva står på planen neste gang? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ska ha vifte bak ja, det er en på hovedkort plata + at jeg skal ha en 120mm vifte der tenkte jeg. Forhåpentligvis så får jeg pakka fra microplex i morra Så da blir det update. Men får se hvor mye jeg får gjort. Neste uke blir det nok ingen update her, for da skal jeg til Polen Setter 2 80mm vifter i front jeg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Må kanskje ha noen vifter i toppen også? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Volsomt til vifter da;P Funker sikkert fett med bare noen hull i toppen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 oki, for det var noen som sa at det kom til å bli et tom rom der.. Vifter er digg det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Update ute Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som har tips til hvordan jeg kan feste psu'en i toppen av kabinettet? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Lage en festebrakett. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Trenger vel ikke noe spesielt feste for PSU bare og skru den fast i bakveggen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Kan jo ikke bare henge i bakveggen da... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Kom på en ide.... hva med å på en eller annen måte feste skinner som hk brettet kan dras ut og inn på? eller har dette allerede blitt nevnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå