Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han har planlagt noe form for rør som skal gå rett inn i sylinderen. Dog har jeg ikke sett på noen tegning hvor luften skal komme ut ... Dessuten deler hovedkortet røret på en måte i to, og jeg har heller ikke sett hvordan han skal kjøle ned øverste etasje. Han har nok en plan for det (håper jeg, iallfall), så da får vi se. :)

ENDRET: /|\

olololololo|

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Lufta må jo komme ut en plass også. Dersom det er omtrent tett mellom første og andre etasje, som jeg velger å kalle det, blir det ikke mye kjøling (om ikke den ene siden pumper inn og den andre ut). Dersom en side tar inn og den andre siden nede pumper ut, vil harddiskene få god kjøling. Men da er det igjen veldig lite luft som vil komme opp i andre etasje. Og selv om du har en vifte som pumper ut der oppe, må noe komme inn også (eller omvendt om du vil).

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Ska ha vifte bak ja, det er en på hovedkort plata + at jeg skal ha en 120mm vifte der tenkte jeg.

Forhåpentligvis så får jeg pakka fra microplex i morra :)

Så da blir det update.

Men får se hvor mye jeg får gjort. Neste uke blir det nok ingen update her, for da skal jeg til Polen :)

Setter 2 80mm vifter i front jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...