Mr.Anki Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke noe bedre en 200mhz enda nei. Noen som har en pc di kan gi bort mot frakt? mvh Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er du redd for å sette PC-en din inn i denne? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er du redd for å sette PC-en din inn i denne? Goscinny 7899220[/snapback] I tillfelle det blir noe som bli ødelagt el. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Kommer straks en updata nå. Drive og laster opp bilder! mvh Anki Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Kommer straks en updata nå. Drive og laster opp bilder! mvh Anki 7907533[/snapback] gleder meg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Update ute nå Link her! Endret 9. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Liten bilde update ute nå.. ..Legg gjerne igjen en kommentar mvh Anki Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Fin plassering av Hovedkort ! Mvh LockBReaker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Takk LockBReaker Driver og teiner opp på andre siden av foten nå. mvh Anki Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Meget kul mod. Jeg hadde noe lignende i hode som jeg skulle gjør med pcn min også, men så kjøpte jeg laptop og da gadd jeg ikke =P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Takk for kommentarer Nå har jeg saget du hull på andre siden også. Men vuderer sterkt og kjøpe meg et stort nok hull bor, så slipper jeg så mye pussing Hvor stort må hull bor'et være for at hullet skal passe til 120mm vifter? mvh Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 116 mm er vel det som passer best. Om du bare finner 114 eller 115 er det selvsagt ingen krise ... Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som har link til et sted hvor det ikke er alt for dyrt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Fant et HER,er det så dyre di er eller finnes det andre i god kvalitet? mvh Anki Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Sorry, men det er nok det som er prisen vis du ønsker proff kvalitet i jernvare du må også kjøpe med innsatsen og den går til ca samme pris. Men ville prøvd hos biltema eller liggnende. Men vis du har tilgang på en bormaskin så har du jo et annet alternativ med en utdreier Edit: Du har jo håndoverfres den er jo helt suveren til denne oppgaven! Endret 10. februar 2007 av Nitrob Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 okey, hvordan er det og frese i kryssfiner? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Det går helt suverent! Det er flere måter og gjøre det på, men en fres med kulelagger og bruke en ring som du fester under som styring f.eks. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Nå ha sparkelen trøket sikkelig og jeg er snart ferdig med og pusse sidene ferdig. Men mangler og pusse resten av foten Venter fortsatt på svat fra sponsorer... Kommer nok en liten update iløpet av uka mvh Anki Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Begynte å se lovende ut dette. Må gjerne ta en titt på mitt prosjekt: Radionette Forum og si hva du mener om det, hehe. Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Stilig dette, ser lovende ut. Keep it comming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå