Mr.Anki Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Dårlig med sponsing ja Er Vendur.no lagt ned ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Driver og prøver og finne ut hvordan jeg skal lage di luft hullene nå.. Og hvorden jeg skal gjøre med skinnene. Skal jeg la slinnene gå ut bak eller framme? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Mener du de 6 viftehullene som du skal ha i foten? Har ikke skolen 114mm lokker som du kan bruke? Med skinnene vil det vel være enkles å la de gå ut fremme, med tanke på IO panelet og det bak. Ossen har du planer om å sette hardwaren din inn i røret? skal du la fronten være avtagbar? Venter spent på noen updates nå! Stå på Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 hei:) Genialt prjekt du har der:) er innom flere gtanger daglig for og se om det har kommet en update:) Ett lite spørsmål, hvilken funksjon skall de viftene ha? Har du tenkt og ta vekk nedre del av røret slik at viftene blåser luft på undersiden av hovedkortet eller er de bare til pynt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Mener du de 6 viftehullene som du skal ha i foten? Har ikke skolen 114mm lokker som du kan bruke? Med skinnene vil det vel være enkles å la de gå ut fremme, med tanke på IO panelet og det bak. Ossen har du planer om å sette hardwaren din inn i røret? skal du la fronten være avtagbar? Venter spent på noen updates nå! Stå på 7864456[/snapback] Tenker på di hullene som skal være i selve røret. Di i foten er ikke noe problem. Auto-Sigurd: Blir nok og kjøle hk ja. Vis noen har tips til sponsorer blir jeg veldig glad mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Liten trist update ute nå Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor setter du heller ikke hoved pcen din inn der da? vil tro den vil trives bra inni der med alle de viftene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Er det ikke samme hwen som i PLYBOX? ta ut viftene og neonen fra den vell.. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 *Mine innlegg* Blir tøft dette Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hvorfor setter du heller ikke hoved pcen din inn der da? vil tro den vil trives bra inni der med alle de viftene. 7868524[/snapback] Er nok for redd for den kezoom: Er samme som i Plybox ja, men mangler PSU Endret 4. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Har stått en stund i ro her nå, grunnet venting på sponsing ol.. Men har tenkt til og måle opp og kutte ut vifte hullene i dag eller i morra. Så blir nok en update iløpet av uka Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Dersom du baserer hele prosjektet ditt på sponsing og ikke heter Snekker`n, tviler jeg på at du kommer særlig langt. Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Dersom du baserer hele prosjektet ditt på sponsing og ikke heter Snekker`n, tviler jeg på at du kommer særlig langt. Goscinny 7878605[/snapback] Det blir nok gjennomført selv om jeg ikke får sponsing Endret 5. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Blir litt kjiipt med et så rått kabinett og så lame hardware. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Ja ikke sant Menmen, er ikke noe og gjøre med det. (om man har sponsorer får man mere lyst til og gjøre ting) Men kan garantere at prosjektet blir gjennomført. mvh Anki Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Stå på og se om ikke det kommer noen sponsorer når de ser hvor bra det blir Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Om du søker etter sponsorer som sponser deg med hardware, så bare glemm det, det er bare noen ytterst få med gode kontakter og veldig spesielle prosjekter som får hardware sponsing. Du får prøve vendur eller noe, så får du en gratis vifte+fri porto Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Ja ikke sant Menmen, er ikke noe og gjøre med det. (om man har sponsorer får man mere lyst til og gjøre ting) Men kan garantere at prosjektet blir gjennomført. mvh Anki 7879372[/snapback] Lat som du har sponsorer Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Du får spørre noen privatpersoner om de ikke har noe gammelt utstyr liggende da.. de fleste kaster jo utstyr bedre enn en pentium 200 nå om dagen. Bare se på "Vi som digger EL-retur! (søppeltråden)" tråden. Jeg fant akkurat en pentium3 450Mhz feks.. hadde det vært noe kanskje? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har funnet mye bedre pcer enn 200mhz pentium 2, jeg hiver jo alt som er dårligere enn 1ghz nå nesten..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå