Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Update! Håper det enda er noen som følger litt med her for: Nå er jeg ferdig med lakkingen av MeTube - rørkabinett Nå skal det bare tørke godt før jeg monterer hw Bilder: ( det ser enda bedre ut i virkeligheten ) Har startet å montere hovedkortet på hovedkortetbrettet: Nå skal jeg ha kommentarer! Endret 2. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Update Det er noe som kunne ha vært bedre men sånn ble det: Kommentartråd (ikke alt for negative kommentarer takk) Endret 3. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) MeTube på første side! En stor takk til Hardware.no og spessielt Howard for en liten notis på første side Kommentartråd! Endret 3. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ingen poster i arbeidsloggen takk! Bruk kommentartråden! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) - Endret 2. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Kabinettet står no tomt og tar bare opp plass. Så jeg vurderer å selge kabinettet om noen er villig til å gi en god pris. PM meg om du er interessert! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Siden kommentartråden er rimelig utdadert får jeg poster her også: Hei alle sammen! Sitter med noen taker om å gjøre ett nytt forsøk på et slikt kabinett. Da vil jeg gjøre en del endringer, men formen vil bli noe av det samme. Vil ha ned størrelsen en god del og tenker å gå for et mATX oppsett. Her kan en få god ytelse og det tar samtidig liten plass. I sidene vil det bli fjernet en vifte, slik at det bare er to på hver side. Tenkte å få bøyd til en alluminiumsplate som vil bli røret, bare at det er kuttet i to. (Slik som en half pipe). Den største forandringen vil bli kjølingen, men mer vil jeg ikke røpe Det skal altså bygges fra bunnen igjen og en annen farge vil bli brukt. Hva tror dere om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå