Mr.Anki Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Update Får legge ut en liten update for kveldens arbeid, denne gangen uten bilder. Som dere kanskje har fått med dere så skiftet røret litt fasong når jeg kuttet ut luft hullene, dette medførte at fronten ikke passet helt med røret. Den ene bak platen plaset heller ikke. Så da merket jeg opp nye plater og fått kuttet ut disse. Men mangler enda en del runder med pussepapir. Jeg må også lage nye plater i front og bak på foten. Men dette er ikke så veldig mye jobb. Jeg skal oppdadere videre, når jeg har fått gjort mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Update Da er det på tide med en update i igjen. Denne gangen er det psu festing som står på listen. Gjorde det veldig enkelt, ved å legge en treplate over psu'en og skru platen fast i røret med lange skruer. Her ser dere skruene jeg brukte: Skruene var litt korte, så måtte senke de: Prøve montering med gammel PSU: Kommentartråd. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Update I dag kom pakken fra Fluesopp i pakken var den en psu brakett. Tusen takk for den Braketten: Braketten satt på: Jeg skal lakkere braketten i den fargen kabinettet blir i. Jeg fikk også praralellkortet jeg kjøpte hos komplett i dag, men det var selfølgelig feil plugg på det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Update Nå ha den andre pakken fra Thermaltake kommet Oppi den var det en BigTyp 120VX cpu kjøler. Tusen takk for den Thermaltake. Pakken: Utpakket: Kjølern: Kommentartråd her! Endret 6. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Sponsor update Nå har Datakjeden Stovner sågt ja til å sponse prosjektet mitt Tusen takk til dere. Datakjeden Stovner sponser meg med Logitech G5 Laser Mouse 2007, Logitech Chillstream + noe småting ----- På arbeidsfronten får det ganske treigt for tid, grunnet mangel på tid. Men jeg driver å sparkler og pusser delene når jeg har tid. Endret 25. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Pakke fra Datakjeden Nå har pakken fra Datakjeden Stovner kommet! Tusen takk til dere. Pakken: Alt utpakket: I pakken var det: Logitech G5 2007 editon Logitech Gamepad Chillstream 2 pack Revolteck kadoter 30cm - grønn 1 pack Revolteck kadoter 10cm - grønn Datakjeden drops! 3 stk badeballer Datakjeden t-skjorte Datakjeden klistermerker Logitech G5 2007 editon: Logitech Gamepad Chillstream: Kadotene: Datakjeden drops: Badeball: Datakjeden t-skjorte: Klistermerker: Kommentartråd her. (ser dere bildene nå?) Endret 27. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Update Det har gått en god stund siden dorige update på byggefronten grunnet litt lite tid til modding. Så får håpe dere ikke har mistet helt troen på meg Har begynnt å sparkle nå og har kommet et stykke på vei. Men noe gjenstår ende. Delene som er sparklet og som nå pusses: Jeg er litt i tvil enda om hvilken grønnfarge jeg skal velge. Her er de to det står mellom: Hvem synes du jeg skal ta? En av disse skal kombineres med sort silkematt. Fant også noe netting fra en engangsgrill jeg kanskje kan bruke: Kommentartråd her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Ny sponsor! Tura scandinavia sponser prosjektet mitt med et Koss headsett! Tusen takk! Endret 6. august 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ny Sponsor Siden jeg har tenkt til å lage en komplett spillmaskin så trenger jeg litt tilbehør til pc'en! Derfor vil Logitech sponse meg med et Logitech G25! Tusen takk for dette! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Update Da har pakken fra Logitech kommet Tusen takk til dere! Her det den: Har ikke fått testet det så mye enda, men foreløbig ser det bra ut Kommentartråd her! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Update Da har Koss HQ2 fra Tura Skandinavia kommet Tusen takk for det Pakken: Headsettet enda i plast: Utpakket: Har ikke fått testet vibrasjonen enda, men håper det funker bra Kommentartråd her! Endret 4. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Update Nå er det en god stund siden det har kommet en sikkelig update på byggingen. Men her kommer en Har fått laget alle delene som skal være utvendig nå. Men mangler å plusse og lage noen hull. Her er alle delene: Jeg laget en annen løsning på hull slik at luften kommer inn i kabinettet: Jeg synes dette ble finere. Hva synes du? En liten liste over det jeg vet jeg mangler: - HDD oppheng - PSU festing - Hull til viftene i siden - LCD og DVD hull i front - Pussing - Sparkling - Lakking Skal kjøpe meg en hullsag en dag, slik at hullene blir helt runde og fine. Det går vel med 114 mm om jeg pusser litt? Kommentartråd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Updata Jeg har nå kjøpt lakk og grunning til kabinettet. Jeg skal ta å lage en liten prøve i kveld. Og legge ut noen bilder Jeg har også borret hull til viftene i i foten. Og skal borre hull til knappene i front senere i dag. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Litt bilder her, men er ikke ferdig å lakke enda: Og her er hullsaga <3 : Flere bilder kommer senere! Kommentartråd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Update Da har lakken fått tørke over natten, her er noen bilder: (det er mesten umulig å ta bilder av lakken menmen) Til dere som enda ikke har skjønt det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er bare en prøve som jeg tidligere har sagt Kommentartråd Endret 15. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har nå fått ordnet meg VIP plass på The eXperince, så da er det bare å komme og ta en titt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Mini Update Det er en stund siden sist nå, men her kommer litt info. Nå har jeg fått ordnet viftehullene på begge sider samt skrue hull til de. Jeg har laget hull til dvd skuffen og laget den biten som skal være i front. Har også borret og satt i skruer i alle delene. Her er det som jeg vet mangler: - HDD oppheng ( nesten ferdig ) - LCD hull i front - Pussing - Sparkling (ikke så mye jeg trenger) - Lakking Kan kommen med noen bilder senere i kveld. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Update Nå er jeg endelig ferdig med byggingen! Og lakking er igang (endelig) Harddisk oppheng: PSU brakett: DVD brenner: Front: Ene bakplaten: En side plate: Røret: Er ikke helt ferdig med å grunne røret enda. Mangler også noen andre deler Flere bilder kommer om noen dager Kommentartråd Endret 29. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Update Nå er jeg ferdig med å grunne nesten alle delene, mangler bare ene bakplaten. Nå driver jeg å gjenger alle viftene, slik at skruene passer Vær så snill å legg igjen en kommentar Endret 30. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Update Nå har jeg lakket alle delene grønn og venter bare på at det skal tørke slik at jeg kan sette det sammmen og påføre svart Deler til tørking: En del grønnt støv på gulvet gitt: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå