Mr.Anki Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Deler fra Microplex har kommet Har nå fått deler fra microplex. Der var pakken kommet i hus: Glemte å ta bilde av bare delene men tok noen når jeg hadde montert. Hovedkort brettet: Fanadapter montert Display: (det får jeg ikke til å fungere sikkelig) *hjelp* Og to slike: Etter litt graving fant jeg denne Kommentartråd! Mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Update Nå har jeg begynnt å tilpasse hw inni røret. Begynnte med skinnene.. (beklager dårlige bilder her, mobil) Her har jeg merket, og begynnt å borre: Her er skruene jeg bruker, måtte slipe de litt: Ferdig tilpasset: Første skinne ferdig montert!: Kommentartråd her! mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Mini Update Nå har jeg montert den andre skinnen også. Tok ingen bilder siden jeg gjorte akkurat det samme i forige update, men skal komme med et bilde der dere ser begge siknnene montert senere. Skal begynne å feste skinnene til røret nå, noen som har tips til dette? Kommentartråd! Mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Update Nå har jeg festet skinnene og hovedkortbrettet inni røret. Røret og hk-brett. Borret noen hull til å feste en trelist inni røret. Listene på plass. Brettet ferdig montert inni røret Kommentartråd her.. mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Update Nå har jeg laget to vinkel jern som jeg skal skru fast i PSU'en og deretter i røret. mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Video update Tenkete jeg skulle filme skinnene på hovedkort brettet i action Kommentartråd. MeTube___HKbrett.wmv Endret 8. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Update Nå har jeg fått festet psu'en i røret Det neste blir å feste cd-rom og hdd. Tok først av lokket på psu'en. Så borret jeg hull i lokket og skrude fast vinkel jernene. Deretter bøyde jeg vinkel jernene så de passet med røret. Jeg måtte ta ut hovedkortbrettet for å borre i røret. PSU'en på plass i røret. Litt lange skruer med det synes ikke Kommentartråd! mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Update Nå har jeg kjøpt spikerbeslag og noen vinkel jern som skal brukes til hdd oppheng. Kommentartråd. mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Update Har nå fått montert hdd oppheng sånn passe, mangler noen justeringer på det.. Skal bruke umbraktskruer på utsiden: Her henger det: Kommentartråd mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Da har prosjektet kommet på første side! EDIT: Vis det er noen gavmilde folk der ute som har noe ddr ram og/eller en cpu som er bedre enn AMD Athlon XP 2200+ å gi bort blir jeg veldig glad! PM meg! Også nyere hw er av stor interesse! Endret 18. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Her skal alle kommentarer, tips osv. postes! Endret 16. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Update Har vært på Clas Ohlson å kjøpt noen deler i dag. En liste over det jeg kjøpte: Umbrakoskruer m. mutter Andreskruer m. mutter Vinkler Gjenge sett Et bilde her: mvh Mr.Anki Endret 16. april 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Vendur sponser meg med gavekort på 200,- Det skal jeg kjøpe vifter for. Tusen takk til dere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Update Har vert en sundt siden update nå, men her kommer det I dag har jeg begynnt på fronten. Plata jeg bruke: Ferdig utskjært: Testet om den passet: Oppteining til vinduet: Oppteining ferdig: Utskjæring: Utskjæring ferdig: Det ble da ikke verst det : Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Mini bilde update Nå har jeg pussset og skrudd fast fronten. Noen bilder her: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Montering av plexi glass! Nå har jeg fått montert plexi glass i front. Det ble to-delt siden plate ikke var stor nok Begynnte med å merke opp og borre hull: Ingen pliser her heldigvis: Her er biten jeg brukte som "forlenger" av plata: Skruene på plass: Man ser heldigvis ikke skjøten så godt: Det var alt for nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Update Nå har jeg ordnet bakplate. Mangler litt justeringer men det skal gå greit. Her her den ene plate skjært ut, fester limes på: Montert: Andre plata skjæres ut: Montering: Ferdige resultatet: Må skjære av hk-brett'et litt i kantene. Kommentartråd her! Endret 7. mai 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Mini update Legger nå ut et bilde etter at jeg har kutter kantene på hovedkort brettet.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ny sponsor i boks Da har jeg gleden av og med dele at Thermaltake vil sponse meg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Update Nå har jeg begynnt å lage hull til lcd'en i fornt, men er ikke helt ferdig.. Merket opp hvor jeg skulle kutte: Resultat så lang: Kommentarer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå