Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei. Jeg har lenge gått og tenkt på og lage et kabinett av et stort rør. Nå har jeg startet arbeidet, og oppretter denne worklogen slik at dere kan kommentere og gi meg tips. Sponsor: Qpad sponser meg med en gaming musmatte. Logitech sponser meg med et Logitech G25. Tura scandinavia sponser prosjektet mitt med et Koss headsett! Datakjeden Stovner sponser meg med Logitech G5 Laser Mouse 2007, Logitech Chillstream, kadoter mm. <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>(Klikkbar logo!)</span> Netshop.no har gitt meg noen rabatter på en ordre jeg har bestillt. Vendur sponset meg med gavekort på 200,-. Skal kjøpe vifter for dette. Thermaltake sponser meg med en 850w PSU og en CPU vifte. Bilutstyr Arendal AS sponser meg med et par fake blugin knapper. Har også blitt sponset litt av div. forumbrukere stor takk til dere - Nitrob har hjulpet meg med skissene Om noen har noe hw di ikke trenger så blir jeg veldig glad om dere sender meg en PM! Hardware: (her blir det oppdadert etterhvert) - Asus P5B Deluxe - OCZ PC2-8000 Titanium Alpha VX2 Dual Channel 2 GB (2x1024) - E6600 / E6700 - XFX GeForce 8800 GTX XXX Version - 250 gig hdd - NEC dvd brenner SATA - TT 850w - +++ Starter først med en siksse som Nitrob har tegnet: Og en jeg har tegnet her: Og her er en liten modell: Jeg kommer til og ha to 120mm vifter på hver side og muligens et dispaly i front. Flere bilder av arbeidet kommer straks. Endret 28. desember 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Update</span> Her er røret som kommer til og bli brukt: Nå har jeg tatt røret inn og begynnt og kutte og pusse den ene siden: Her har jeg kuttet av den ytterste ringer, siden den var stygg: Og her driver jeg og pusser litt: (dette var jammen hard plast ) mvh Anki Endret 5. mai 2009 av Mr.Anki 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Bruk kommentar tråden da folkens Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Har tenkt til og sparkel "igjen" alle rillene slik at det blir glatt og fint. (om ingen har andre ide'er for og få det glatt og fint?) Røret har en indre diameter på 35 cm. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Update Idag har jeg begynnt og måle opp hvor lant røret skal være og tenkt på hvordan jeg skal feste fronteten. Fronten blir nok laget av kryssfiner! Har tenkt til og borre hulle gjennom rillene og feste fronten med noen skruer og muttere! Mvh Anki Skriv kommentarer da folkens! Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Mini update: Nå blir det nytt rør Uten riller Diamertern på dette røret er 38cm. Kommer til og bruker dette. Kommentar? ja takk Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Update Nå har jeg fått kappet røret, og begynnt og pusset det: Også har jeg begynnt og finne ut hvordan jeg skal gjøre det med foten: Kommentrartråd her! mvh Anki Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Liten update her: Har no funnet ut va slags mål jeg ska ha på foten slik at jeg får plass til viftene: Kommentar her! mvh Anki Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Update Nå er bygging av foten igang: Opp merking: Og ut kutting: Her skal platene skrus fast: En del montert: Og enda en: Det var alt for nå.. Gjerne en kommentar! mvh Anki Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Update Her er det jeg kjøpte på Clas Ohlson: mvh Anki Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Fot bygging fortsetter! Har fortsatt på foten nå, driver med veggene. Som dere ser har jeg kutta plata i to slik at jeg kan tilpasse rørets lengde, siden det er vanskelig og kutte i det. Har tenkt til og legge en list neddi sprekken. Skrudde også fast røret: Her limes lister på veggene slik at der er noe og skru i: Flere bilder kommer i løpet av helgen Kommentartråd her! mvh Anki Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Update! Har nå fått bygget "ferdig" foten. Noen bilder her: Ferdig her: Mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Kommentartråd her Endret 27. januar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Mini update Driver og prøver og få tak i sponsorer nå, men det er ikke lett Her den hardwaren som mest sansynelig kommer til og bli brukt og jeg ikke får noe bedre: Ram: 512 mb CPU: intel pentium på 200 mhz HDD: 10 gb mvh Anki Endret 4. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Update Har nå fått kuttet du hulle i ene siden av foten. Gjensør litt pussing og finish på di enda. Her kommer bilder: Kommentartråd her! mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Bilde Update Har testet med vifter nå bilder her: Bruk kommentartråden da folkens Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Endelig en liten update Er en god stund siden sist update nå, men her kommen en liten en. Kommer litt hw til uka så da blir det mer fart på sakene Har satt på en ny knapp til cd-rommen: Tok ledningen gjennom et lite hull: Kommentartråd! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 HW update Det går treigt med prosjektet om dagen pga. mye skole arbeid. Men har fått tak i hw nå: AMD Athlon XP 2200+ 1.8 GHz 256mb ddr ram 40 gb hdd slot-in cd-rom agp skjermkort Dette vil bli brukt om jeg ikke blir sponset med noe bedre Kommentartråd! mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Update Nå har jeg begynnt og teine fronten i full format. Slik at jeg ser bedre hvor jeg skal ha ting osv. Har tenkt til å invistere i et Lian li hovedkort brett. Ett bilde her: Kommentartråd her, mvh Anki Endret 11. mars 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Update Driver å plaserer ting inni røret nå, og tror jeg har funnet ut hvordan det skal være. Her har jeg laget en plate som skal ilustrere hovedkort brettet: Og her skal slot-in cd-rom være: PSU'en skal henge over hovedkortet og hdd under: Kommentartråd her.. mvh Anki Endret 16. mars 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå