juul Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei! Kjøpte meg nytt kamera på mandag. Jeg sliter litt med at jeg får noen hvite prikker på dråpebildene mine. Er litt usikker på hva som forårsaker dette. Er det blitz lyset som blir reflektert i små vanndråper, eller er det kamera/objektiv som har en feil? Er forsåvidt ikke det største problemet å redigere bort, men irriterende uansett. Se vedlegg for eksempel legger også med en halveisredigert utgave. Edit: Ser at jeg komprimerte bildene for mye, men poenget kommer fram uansett. Endret 15. januar 2007 av juul Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 De "hvite" prikkene jeg ser er dråper som spretter, men kanskje jeg ser noe annet enn deg? Du får ringe inn det som du synes er galt Lenke til kommentar
juul Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Glemte å ringe rundt! Men nå ser man ihvertdall de hvite prikkene. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ser kanskje ikke helt det du ser. De eneste hvite prikkene jeg ser er blitzen som blir reflektert i dråpene. Lenke til kommentar
juul Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Da har jeg ringet rundt prikkene, og det er ingeting annet enn vanndråper som reflekterer blitzlyset? (Bildet lengst til høyre) Må bare få bekreftet det. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan høre med han som har tatt de bildene her. Han er visst dråpeguru. http://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...ic=19774&st=90# Lenke til kommentar
juul Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takker, så mye for hjelp! Så igjen de hvite prikkene hos han og! Da er det ihvertfall ikke noe galt med kamera, det er det viktigste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå