jensemil Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette er en traad for deg som liker aa reise veldig billig. Her kan man diksutere og fortelle om Haiketurer Charterturer Crouiseturer Bilturer Og Flyturer Har du noen tips til turer? Dette er en kongetur Haiketur.no Lenke til kommentar
magicus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Haha reise ned til marokko for å tigge.. Ikke noe for meg. Men billige turer, til lavkostland med vennlige priser høres absolutt interesant ut.. bare uten tiggingen. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har blitt veldig glad I flyselskapet RyanAir i det siste. I løpet av høsten har jeg hatt to turer til London, hvor jeg betalte under 300 kr for tur retur. Det er jo helt ville priser! Men en må da bestille i god til på forhånd, jo tidligere ute jo bedre. Standaren og servicen er ikke mye å skyte over, så når en bestiller turer på en bare satse på at alt går bra. Det er klin umulig å få kontakt med Ryan Air Kontorer for å forandre flytider eller hva de måtte være. RyanAir flyr fra Torp til en god del destinasjoner i Europa, og alle koster ca det samme. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Reiser stort sett alltid så billig sp mulig, bor på vandrehjem og flyr billig. Haiking eller tigging er uaktuelt, jeg må ha en form for sikkerhet Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ingen som like haiketurer? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ingen som like haiketurer? 7737370[/snapback] Jeg har tenkt meg på haiketur i Juni! Får jeg ikke med en kompis, så drar jeg alene. Innland eller utland spiller ingen rolle. Eneste kravet jeg har er at jeg ikke skal ha noen penger når jeg drar. Noen som vet om noen guider/huskelister o.l.? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå