RimArt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 hei.. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i lignende kabel som dette ? Eller må jeg lage det selv ? Går bra om det ikke er 100% likt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil nesten tippe den er hjemmelagd! Det ser iallfal lslik ut. Men det kan være jeg tar feil. Har ihvertfall aldri sett noe sånt før. Snedig løsning! =) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Øverst i bildet ser det ut som ganske vanlige runde PATA-kabler. Kabelen som går mellom de 4 harddiskene er en 68pin SCSI-kabel med terminator på enden. Krympestrømpene som er satt på den kan være hjemmelaget. Strømkabelen til harddiskene og krympestrømpene på den kan være helt hjemmelaget. Meget pent arbeid! Lenke til kommentar
torslo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 den såg veldig snasen ut men hvor kan man få slike tru? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 BitShop i Lillestrøm har det sikkert, hvis ikke så skaffer de deg det. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Trenger vel bare en sånn viss man har 3-4 SCSI-disker. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 takker for gode svar. Grunnen til at jeg skal ha dette er fordi jeg har 5 - 6 IDE hardisker Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Det kan kun være to IDE-enheter på hver IDE-signalkabel. Disse finnes både i flatkabler og som runde kabler hos de fleste databutikker. EDIT: SCSI kan ha flere koblet til hver signalkabel. Ofte 7 eller 14 og siste enhet må ha terminator, enten som egen plugg eller via switch på enheten. Endret 16. januar 2007 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå