anderslien Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har litt problemer med pc'en min. Hvis jeg laster ned dvd film filer (sånne på rundt 4gb), og når jeg skal extracte de filene (winrar filer), så kommer det opp advarsel på hver eneste film jeg laster ned: The volume is corrupt og the file is corrupt... Hver eneste film skjer dette på. Hvis jeg skal brenne filer som tar lang tid med brenneren, altså sånne videofiler som den må konvertere til dvd filer og sånt som tar veldig lang tid (2 timer), så bare kutter den ut etter hvert. Har brent veldig mange sånne filer før uten problemer. Jeg handlet da altså ny brenner, men dette hjalp ingenting, så det er pc'en som er problemet. Jeg handlet også et webcamera, og da jeg installerte programvaren og alt der, og når jeg prøver ut det så kommer det ett blått bilde med masse skrift også restarter pc'en seg. Veldig rart.. Noen som vet hva dette kan komme av? Den ene harddisken er klikk, men jeg har fjernet windows og alt fra den hardisken, så jeg har bare noen få ting inne på den som er uviktige, men det kan ikke være den harddisken som ødelegger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå