Delvis Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det noen som kjenner til et bra(og aktivt) spesialforum for bolig, hus og vedlikehold e.l ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kjøp og salg du tenker på da? Er det byggetekniske spørsmål kan sikkert jeg svare Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Kjøp og salg du tenker på da?Er det byggetekniske spørsmål kan sikkert jeg svare 7729822[/snapback] Nei det er byggteknisk jeg tenker på. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er det byggetekniske spørsmål kan sikkert jeg svare Endret 15. januar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Unnskyld.. men det jeg altså var ute etter, er om noen kjenner til et slikt forum. takker for tilbudet om å svare på spesifikke spørsmål, men det er dessverre ikke noe som er passende å bringe opp her Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Regga kan hjelpe deg med byggteknisk, og jeg har kompetanse på det praktiske. Både økonomisk, jus og praktiske spm er noe jeg kjenner godt til gjennom utdannelse og jobb. Bare å spørre (evt på pm). Kjenner dessverre ikke til noen forum som går spesifikt på dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Regga kan hjelpe deg med byggteknisk, og jeg har kompetanse på det praktiske. Både økonomisk, jus og praktiske spm er noe jeg kjenner godt til gjennom utdannelse og jobb. Bare å spørre (evt på pm). Kjenner dessverre ikke til noen forum som går spesifikt på dette. 7738726[/snapback] Takk igjen, men jeg tør ikke...beklager Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Regga kan hjelpe deg med byggteknisk, og jeg har kompetanse på det praktiske. Både økonomisk, jus og praktiske spm er noe jeg kjenner godt til gjennom utdannelse og jobb. Bare å spørre (evt på pm). Kjenner dessverre ikke til noen forum som går spesifikt på dette. 7738726[/snapback] Takk igjen, men jeg tør ikke...beklager 7739478[/snapback] Still spørsmål som gjest da Edit: det ble litt for dumt Endret 17. januar 2007 av regga Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det var jo synd, men ville det vært lettere i et annet forum? Bare å sende pm hvis du ombestemmer deg Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg vet om et forum. Har det hjemme, poster det senere. .. Fant det: www.husbygger.net Direkteadresse til forum: http://www.husbygger.net/index.php?name=Fo...e=viewforum&f=1 Lykke til! Edit: Har lagt inn webadresse til forum! Endret 19. januar 2007 av Heimdall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg vet om et forum. Har det hjemme, poster det senere. .. Fant det: www.husbygger.net Direkteadresse til forum: http://www.husbygger.net/index.php?name=Fo...e=viewforum&f=1 Lykke til! Edit: Har lagt inn webadresse til forum! 7757996[/snapback] Tusen takk! Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Et annet forum er: http://www.hushjemhage.no/forum/default.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå