zyrex Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har kobla pcen min til min Sony Trinitron CRT-tv.. riktignok en tv som begynner å dra på åra, men.. Tidligere kjørte jeg fra S-video på pcen til kompositt til Scart-overgang inn på tven, og det fungerte fint. Bildet var bra. Men en dag, så skulle jeg dra ut tven litt for å komme til bak, og da var kabelen fra pcen litt for kort, slik at jeg bøyde ledningen og scart-adapteret litt. Da begynte bildet å skurre. Tenkte meg at jeg ødela scart-adapteret på en måte, da de er litt drit fra før av Men idag kjøpte jeg meg en svideo til svideo-kabel, for å slippe å bruke den scart-overgangen... men fremdeles flirer det så vidt i bildet.. :S Noe jeg ikke skjønner, det flimrer ikke når jeg spiller Gamecube i en annen kontakt, eller ser på DVD fra DVD-spilleren i den tredje kontakta.. Noen tips om hva som kan være galt, eller hva jeg kan gjøre? Det er fremdeles helt greit å se på bildet, men smått irriterende i lengden.. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 faar du samme flimring hvis du drar ut antennekontakten fra tv'et? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Har ingen antennekontakt på tven, bruker den bare til pc-titting, samt konsoller og DVD-spilleren. Skal prøve med laptoppen etterpå, sjekke om det er skjermkortet på den stasjonære.. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 sjekk oxo de forskjellige inntakene i tv'et... kanskje det er scart kontakten... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Fant ut at det faktisk var kontakta i pcen.. Helvete.. Får kjøpe meg nytt skjermkort ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå