AndersT2 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg kjørte akuratt igang spillet Trackmania United. Men det står at jeg skal trykke på knappen for offisielle tider for å registreres mot nettet. Men jeg finner ikke hvor jeg velger å kjøre offisielle tider Og hvor kan man se rankingen sin? EDIT: Jeg fant det ut. Det er ikke offisielle tider på start banene på hver biltype. Men for ett idiotisk system de offisielle tidene er, hvis man gjør en feil, og starter fra starten av banen igjen, så må man inn på offisiell tid igjen, og denne gangen så koster det coppers. Dermed kan man ikke gjøre en eneste feil. Det er sikkert bra for de som kjører perfekt hver gang, men vi som kjører banen om og om igjen, og får det bedre etter hvert, får ikke sjansen til å få med bestetidene siden de kommer etter noen prøvelser på banen. Man vet jo aldri når det gode løpet kommer. Hadde tidene man kjørte hele tiden blitt offisielle så hadde det vært enda morsommere. Endret 15. januar 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå