aavar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei! Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)? Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon. Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig? Takker for alle svar. Aavar Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Min bror jobber med en sånn for Java. Tror det bare skal funke på Nokia telefoner. Send meg en PM så får du mer info. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det hørtes jo genialt ut. Selv om det ikke var det du lette etter - hva hette programmet som fungerte for Symbian, aavard? Metronom-program hadde også vært supert.. noen som vet? Lenke til kommentar
aavar Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det hørtes jo genialt ut. Selv om det ikke var det du lette etter - hva hette programmet som fungerte for Symbian, aavard? Metronom-program hadde også vært supert.. noen som vet? 7733427[/snapback] Jeg husker ikke, men jeg bare søkte etter "stemme gitar" eller "guitar tuner" eller noe på google. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er noe jeg og kunne ha tenkt meg. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
folden Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Både gitartuner og metronom fulgte med på min W900i, men den har jeg desverre ikke lengre. Lenke til kommentar
jk1962no Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei!Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)? Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon. Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig? Takker for alle svar. Aavar 7729483[/snapback] Mener jeg har lest noe om dette på www.getjar.com Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 du kan jo prøve dette programmet har det selv på mobilen og det er jo ikke så verst, men så spiller ikke jeg gitar da Lenke til kommentar
aavar Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Dette ser lovende ut. Håper jeg kan få det til å funke på k700i'en min. Men jeg skal jo ha ny telefon snart så da funker det hvertfall :=) Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei, jeg fant tilfeldigvis et program som gjør netopp dette da jeg søkte etter noe annet på www.getjar.com Legger ikke med link, for da må jeg lete igjen, men skulle ikke være verre enn et søk på www.getjar.com --> guitar tuner. Lenke til kommentar
madcaddie Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 På Sony Ericsson sine sider kan du laste ned noe som heter Musicmate. Her har du metronom, gitarakkorder og du kan spille toner på et piano. Etter de tonene kan du stemme gitaren din... Hei!Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)? Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon. Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig? Takker for alle svar. Aavar 7729483[/snapback] Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Har en Sony Ericsson P990i, og siden SEs gitarprogram ikke fungerer til den (noe det selvfølgelig gjør, men SE er ganske =)%%= innimellom), er det mulig å få lastet ned programmet på en måte? Mobiltelefonen står ikke i listen over kompatible mobiltelefoner, og derfor kan jeg heller ikke laste den ned VIL ha det programmet Edit: Her er en gitar tuner: http://www.getjar.com/products/4660/GuitarTuner Den er dårlig (gir elendig lyd på lave toner), men fungerer i nødstilfeller Endret 27. januar 2007 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå