cmi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hallo. Fikk bilen idag (min første bil) Bare noen små ting som må fikses på den, Det er en Nissan Primera 95mod (P10) Den ene lykta nede på skjermen er ødelagt og trenger ny, vil helst ha en helt ny. Har leita rundt i noen nett butikker (Mekonomen etc etc) Noen som har forslag? Er ny innen bil, kan så si ikkeno, men vil gjøre det beste ut av det Fint om noen kan hjelpe meg som kansje har egen primera eller som sikkert kan mye mer en meg Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan jo alltids bestille hos merkeforhandler, men det kan bli dyrt. Kameraten min kjøpte ny lykt til Golfen sin hos Møller, men det kostet. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Regnet med dette ja, må jo finnes noen som selger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er sideblinklys du skal ha sant? Eg meiner dei har på Veng, men eg finn ingenting i onlinekatalogen, må være noko feilande med den. Eg veit om ein som betalte 200 per stykk for dei, kva dei kostar nye veit eg ikkje, men rundt 300 per stykk kanskje. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nei unskyld om jeg skrev uklart, det er "lys ksaterne" nederst, i front skjermen lissom.. der sitter det 1 på hver side... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ok, men eg trur Veng skal ha det og, kan jo alltids ta ein telefon og høyre. Då blir det litt meir enn 300,- ja. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hallo, hvor har vang butikkene sine? er de på nett? Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 http://www.veng.no/katalog/hoved.asp Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Som Primera eier, vil jeg anbefale deg denne siden: http://www.nccn.no/ Lenke til kommentar
cmi Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hallais, avslutter dnne tråden har finni en front skjerm som jeg ikke trenger lykta takker til alle. Er inne på NCCN nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå