Runar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Nå har jeg jobbet litt med denne, og tenkte jeg kunne spørre her om noen kunne gi et par tilbakemeldinger. Siden skal vises likt i IE, Firefox og Opera. Har noen små problemer med de runde hjørnene under banneret, men det løser seg nok. Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 absolut ingen negative ting som spretter inn i hodet mitt når jeg ser på den me likes Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den var faktisk veldig flott! Meenn kanskje bakgrunnen kunne vært litt annerledes. Ellers var det ingenting jeg synes burde endres på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Den var faktisk veldig flott! Meenn kanskje bakgrunnen kunne vært litt annerledes. Ellers var det ingenting jeg synes burde endres på 7730157[/snapback] Jeg er enig i at bakgrunnen er temmelig kjedelig, meg jeg kom ikke på noe annet som passet. Prøvde med noen bakgrunner jeg fant på http://www.squidfingers.com/patterns men fant ingen som passet inn med resten av siden. Hvis du har idéer, så si fra! Takk for det, Ståle ogZeS Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg savner litt mer luft i brødteksten. Prøv å øke linjehøyden litt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg savner litt mer luft i brødteksten. Prøv å øke linjehøyden litt. 7733335[/snapback] Litt mer sånn som det er nå? Satte den til 18px. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå