2bb1 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hatt litt problem med dataen i det siste, så tok ut alle kortene (ram, skjermkort, lydkort m.m.), og så renset pappa alle sammen til meg, og nå har jeg satt de på plass og fått på datamaskinen igjen. Maskinen gikk på som normalt, men har fortsatt ikke lyd. Har også re-innstallert alle driverene og oppdatert de osv. Har et Creative Sound-Blaster Audigy 2 ZS for de som måtte lure. Hvorfor står det fortsatt selv om drivere er installert?: "Ingen lydenhet" Er det mulig å aktivere det på noet vis? (Klikk på bildet for å få det større) Endret 15. januar 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hele PC-en har klikket, og har vel alt i alt fått opp ca. 200 forskjellige feilmeldinger, så tror det er noe saftig gale med hovedkortet mitt i tillegg til at jeg ikke får aktivert lydkortet. Kommer tilbake med en update etter at jeg får igjen datan (leverte den ned til en pc-reperatør i dag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå