SilentBob Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skal sette sammen en media-pc som jeg skal koble til tv'n gjennom en hdmi-kabel. Jeg vet at hdmi kan overføre både bilde og lyd, men siden hdmi-kontakten er på skjermkortet så vil jeg vel ikke få annet enn bilde på tv? Eller tar jeg feil? Hvordan kan jeg evnt. koble får å få lyd i tv-høytalerne? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Skal sette sammen en media-pc som jeg skal koble til tv'n gjennom en hdmi-kabel. Jeg vet at hdmi kan overføre både bilde og lyd, men siden hdmi-kontakten er på skjermkortet så vil jeg vel ikke få annet enn bilde på tv? Eller tar jeg feil? Hvordan kan jeg evnt. koble får å få lyd i tv-høytalerne? 7729208[/snapback] Hvis jeg ikke tar feil så kan du koble Hdmi kabelen i reciveren og fra reciveren, en til Hdmi kabel til skjermen ! for da tar reciveren lyden men kan jo hende at tven funker også , hvem vet, jeg er n00b Endret 15. januar 2007 av m4sta Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 joda det er greit, men er det noe lyd for reciveren å "ta", siden hdmi kontakten sitter på skjernkortet? Nå er dette en enkel pc jeg skal sette opp for foreldrene mine, som de kan bruke til å se på tv, film, lagre bilder og film fra digitalt videokamera, ta opp tv med osv, og de har ikke reciver, bare høytalerne som er integrert i tv'n. Lenke til kommentar
narnold Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Minijack til phono kabel burde vel gjøre jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå