tjomi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei. Holder på og oppgradere maskinen min, og har bestemt at jeg vil lydnivået til livs. Så jeg tenkte da selvsagt på en silent vifte til prossesoren, en E6600 2,4ghz s775. Men på prisguiden har de ikke denne sokkelen. Så er det noen som kan anbefale en god Silent vifte til den, helst ikke så forferdelig dyr. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k her er det du leter etter!!!!! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Anbefaler Noctua NH-U12F, Sunbeam Tower 120 og Thermaltake Big typhoon. Scythe Ninja og. Selv har jeg Noctuaen. Meget fornøyd, dog jeg tok litt for mye pasta på Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg kan anbefale Zalman CPNS9500LED. Har AT versjonen uten lys og spenningsregulator, og den kjøler veldig bra. Den kjører på fullt turtall, så den brøker litt, men det slipper du hvis du kjøper LED versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå