Gå til innhold

Samme kort+ulike leverandører=forskjell?

Peivind

Anbefalte innlegg

Sitter og sikler på et et GeForce 8800 GTX grafikkort. Registrerer at prisen for Club3D Geforce 8800 GTX 768MB er lavere enn for eksempel XFX GeForce GTX. Er det noen spesiell grunn til dette? Er det forskjell på kortene, og er det ene bedre enn det andre?

Fint hvis noen vet noe om dette.

Skal bygge en skikkelig bra maskin beregnet for noen år fremover nå. Usikker på om jeg skal vente med å kjøpe 8800 GTX til prisen blir lavere og andre kort kommer med støtte for DirectX 10. Noen synspunkter på dette? Kjøp eller vent? Eventuelt...har noen tips om et godt grafikkort til kr 2000 +/- som jeg kan ha frem til jeg kjøper et kort med støtte for DirectX 10?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

saalenge begge er 8800GTX 768mb saa skal det ha lite til ingenting aa si i forskjell.. forskjell i pris er vel i henhold til hva butikkene faar varen fra..

stoerste forskjellen er eventuelt at det foelger med spill og annet rask paa de dyrere kortene

kjoep deg et billig 1950 kort til dx10 kortene har sunket i pris (hvis du bare bruker XP faar du jo ikke brukt DX10 uansett, med mindre du ikke klarer vente da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...