Messiah Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Ok dere smågutter som driver hardware.no nå har jeg bestemt meg for og legge ned denne "sjappa" deres, det etter og blitt bannet på flere av min nick :sad: Jeg garanterer dere, dere vil ikke få den fremtiden som dere tror, om 5-10 år er dere konkurs ! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 13:21, Messiah skrev:Ok dere smågutter som driver hardware.no nå har jeg bestemt meg for og legge ned denne "sjappa" deres,det etter og blitt bannet på flere av min nick :sad:Jeg garanterer dere, dere vil ikke få den fremtiden som dere tror, om 5-10 år er dere konkurs ! Og nicket(ene) ditt var? Ta det heller som et hint at hvis vi banner noen på forumet (hittil har 5-6 stykker blitt banner tror jeg...) så er det en grunn for det. Alle er velkomne på forumet, men en må respektere at vi ikke kan akseptere alt her... Håper du skjønner det. [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2001-12-19 13:53 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Kvifor har du vorte banna då? Det finns visse reglar for kva du har lov til å seie på forumet, om du har brutt desse, så kan det godt vere at du har vorte fjerna. Sikker på at du huskar brukarnavnet og passordet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå