Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Narkotika er for idioter.. håper for guds skyld dette ikke blir lovlig.. håper dere ikke klarer det.. herregud.. det starter i det små.. kjenner mange som har fått livet sitt ødelagt av cannabis som det er på penspråket.. det er hasj for f***.. noen venner av meg sitter med sprøyta i armen idag fordi de "bare" røyka hasj en gang i tiden.. skam dere 7728786[/snapback] Du er helt på jordet, og du vet det ikke selv. Litt artig Godt foretak! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) NORMAL snakker ikke bare om de positive tingene ved hasj heller. Forteller både om at ungdom ikke bør drive med det før de er ferdig med utdannelsen da dette kan påvirke konsentrasjonen og at overdreven bruk kan føre til passitivitetsfølelsen (giddalaus). Jeg angrer egentlig litt på at jeg røyka mens jeg gikk på skolen. Ligger litt etter i alle fag. Endret 17. januar 2007 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg vil heller tro at jeg fokuserer mer på det jeg driver med hvis jeg har røyka. Men så er det jo å komme i gang med en ting Jaja, heldigvis var du ikke på fylla gjennom skoletiden. Lenke til kommentar
person Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 cannabis er sundt for deg! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 cannabis er sundt for deg! 7754270[/snapback] Nå må du ikke overdrive. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil heller tro at jeg fokuserer mer på det jeg driver med hvis jeg har røyka. Men så er det jo å komme i gang med en ting Jaja, heldigvis var du ikke på fylla gjennom skoletiden. 7746621[/snapback] Og hvorfor tror du dette? har du prøvd selv? Har du noe statistikk på området somviser at dette er sant? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Prøvd selv? fjortentegnwahuuu Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jaja, heldigvis var du ikke på fylla gjennom skoletiden. 7746621[/snapback] Vært på fylla i skoletia også. Det var... annerledes. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Som nevnt tidligere, har vi nok tråder om cannabisbruk. Denne fikk en sjanse siden den tok opp et spesifikt emne, men det tok bare en side før den gikk av sporet. Siden trådstarter også har laget en annen tråd om emnet som har flere poster og som etterhvert beveger seg på samme sporet, stenger vi denne. Reaksjoner på moderering tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg