mel Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette kommer opp når jeg starter den nye maskinen min for første gang. d kommer også bare 1 pip fra dataen som det pleier på den andre dataen min. Lenke til kommentar
mel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Kan det være at jeg har koblet harddisken feil ? Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du må velja ein harddisk eller noko anna du kan starta datamaskina frå(noko med ein brukbar MBR). Det gjer du i BIOS innstillingane. Lenke til kommentar
mel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) I bios instillingene ?,, hvordan kommer jeg meg dit da. Dette skjer jo når jeg skrur på maskinen. Jeg kan ikke trykke på noe/velge noe liksom :/ Kan jeg starte maskinen opp i en windows cd ?.. Endret 15. januar 2007 av mel Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Trykk DEL, F1 eller noko liknande, det pleier å stå kva knapp du skal trykka på når datamaskina starter. Dersom det ikkje står noko kan du sjekka manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
mel Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Tror dette blir siste spørsmål =),, Skal jeg velge at på startup skal den boote cder ?,, sånn at den booter windows cdn jeg putter i? eller sir du at jeg skal sette at den skal boote harddisken ? Endret 15. januar 2007 av mel Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du må begynna med å boota CD'en slik at du kan installera Windows, deretter kan du setta den til å boota harddisken slik at Windows starter kvar gong du slår på dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå