Herr Brun Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tippe? Frakt + 260*dollarkurs*1.25 + 170 kroner. Regn ut selv. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) 2676.5625NOK Ble litt mye det da.. Men jeg kjøper vis noen kan "garantere" at det vil holde en Pentium D 915 uklokket i 30*C load @ 20*C romtemp..Vis ikke blir det nok peltier gitt.. *Stønn* Er nå mer fascinert av 24/7 klokkene:'( Endret 31. januar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ikke umulig, men slettes ikke garantert. Peltier + hva da? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Vannkjøling:P Men vis det er flere som tror 30* Load ikke er uoppnåelig, så blir det nok vanlig vann. Har så lyst til og slippe den jææææævla momsen ass. Noen som kan tippe hvor stor frakten kommer til å bli? Kan som sagt desverre ikke bruke PayPal, da jeg ikke har kredittkort.. Noen som vet hvordan man gjør "International Money Transfer"? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du trenger ikke kredittkort for å bruke paypal. Du må bare overføre penger til paypalkontoen din. Er usikker på hvordan det funker da. Kan de ikke merke den som en gave og skrive en verdi på 150$? Det gjorde de for meg, for to-tre måneder siden. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Du trenger ikke kredittkort for å bruke paypal. Du må bare overføre penger til paypalkontoen din. Er usikker på hvordan det funker da. Kan de ikke merke den som en gave og skrive en verdi på 150$? Det gjorde de for meg, for to-tre måneder siden. 7844053[/snapback] Thanks for the reply. Many people want to us to mark as a gift to avoidtaxes but if you get caught, then the penalty is very large, so we can't take many chances. Either way, let me know if you figure out how to make a payment to us and we can try to provide you with parts. I will await your next email. Thank you. Jeg vil gjerne, men tydeligvis ikke dem:/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis det ikke er noen form for papirer (kvittering etc.) og det sendes fra Quoc selv (og ikke "petra's tech shop"), kan ikke tollen si at det ikke er en gave. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor skal du på død og liv ha CPU-en din på 30 grader? 50 holder finfint, og nærmer du deg 60 begynner throttling. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvis det ikke er noen form for papirer (kvittering etc.) og det sendes fra Quoc selv (og ikke "petra's tech shop"), kan ikke tollen si at det ikke er en gave. 7844448[/snapback] Ikke dumt, skal sende mld og spør:) Hvorfor skal du på død og liv ha CPU-en din på 30 grader? 50 holder finfint, og nærmer du deg 60 begynner throttling. 7845674[/snapback] Overklokking? Sier bare ikkeoverklokket og load for og måle forskjellstemperaturer liksom, og vanskeligere og gjette temperatur med en overklokket prosessor.. Edit: Ja, som man ser i siggen, 4ghz 27/7 stable, satser på minst 5Ghz 27/7 stable med vann. Ellers blir det nok peltier.. Endret 1. februar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) 1 ghz ekstra? :!: Sorry, men du vil aldri klare å få den stabil på 5ghz med vanlig vannkjøling! Selv ikke med peltier vil du nok ikke klare det. 30c load med høy overklokk også? Da blir jeg imponert, med mindre du har det veldig kaldt ved pcen din. Endret 1. februar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Eg trur at todda7 har alt for store forventningar! Eg hadde 3,6 ghz med 7700Cu kjøleren og med vannkjøling klarte eg 4 ghz.... bruka 3,8 ghz til dagleg då... Edit: ser at du satsa MINST 5 ghz... Det er lov å håpe Endret 1. februar 2007 av tharshan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Eg trur at todda7 har alt for store forventningar! Eg hadde 3,6 ghz med 7700Cu kjøleren og med vannkjøling klarte eg 4 ghz.... bruka 3,8 ghz til dagleg då... Edit: ser at du satsa MINST 5 ghz... Det er lov å håpe 7848371[/snapback] Har vært oppe i 4.6GHz SuperPi 1m stabilt på luft så bare stfu! Ikke sikkert jeg klarer 5GHz 24/7 stabilt, men 16m sppi ihvertfall blir nok ikke for stort problem. God tid og Ac-Dc gjør susen, + Aw9d-max og dominator.. Ikke min feil du suger i klokke, henvend deg til 51515151 istedenfor. Kan godt ta scrn når vannet kommer og 5ghz blir nådd. Vis bare jeg og pts blir enige om frakt og betaling, kan ikke si di er så veldig kjappe med og svare, men man får nå se. Før eller senere blir det uanz. Endret 1. februar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) 30c load med høy overklokk også? Neida, ikke 30c load med overklokk:P 1 ghz ekstra? laugh.gif Sorry, men du vil aldri klare å få den stabil på 5ghz med vanlig vannkjøling! Selv ikke med peltier vil du nok ikke klare det. Aldri undervurder en fjortiss fra bondeland! Endret 1. februar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har du fått vannkjølinga nå då? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Nope.. quoc godtok og sende det som privat gave. Jeg måtte sende liste med komponentene mine, noe som jeg har gjort.. Dette var for mange uker siden, har enda ikke fått svar. Det kan ha noe med at ikke alle komponentene er på lager, men skal sende mail og spørre i morgen. Sleep ftw Blir raddis ut vindu, kusmørning(vaselin) på hk, og klokking som f når det kommer.. Pentium'n skal ut til april uansett, da det blir X6800 eller E6600. Driter i om den ryker . Etter hvilken fsb må jeg stille opp chipsett volt tror dere? 300? 350? Hvor mye? Satser på 0.02v på sør og 0.05 på nord når jeg passerer 340 ihvertfall.. EDIT: Skriveleif Endret 12. februar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Etter hvilken fsb må jeg stille opp htt og chipsett volt tror dere? 300? 350? Hvor mye? Intel brikkesett har vel ikke HTT... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Vet Som dere ser ble innlegget skrevet litt for sent på kvelden.. Sånt skjer når man klokker amd og intel pc'er i hytt og pine Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Der var det avtalt. Han hadde sendt mail, men p.g.a tull med mailserver kom den ikke fram. Når Apogee'n er inne, blir det sendt. 50bucks i frakt. Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Der var det avtalt. Han hadde sendt mail, men p.g.a tull med mailserver kom den ikke fram. Når Apogee'n er inne, blir det sendt. 50bucks i frakt. 7934933[/snapback] $50 er ikke så ille. Jeg har betalt mer enn det. Nå sverger jeg dog til EMS sending, som er dyrere enn vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå