Gå til innhold

Kan man ta sikkerhetskopi av SMS-meldinger?

Straydog

Anbefalte innlegg

Jeg har en del meldinger jeg trenger å få tatt vare på, og lurer derfor på hvorvidt det finnes et program eller lignende som kan ta backup/kopi av sms-meldingene jeg har lagret på tlf/sim?

Og hvis dette går an; om det da lar seg gjøre å overføre dem inn på den nye tlf?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltids et alternativ å benytte SIM-kortet ja, men det jeg håpet mer på et program som tulling03 foreslår.

Men dette programmet funket kun for Nokia modeller, og jeg har en SE.

Et annet spørsmål:

Går det an å skrive ut meldinger på en printer?

Endret av Straydog
Lenke til kommentar
Det er alltids et alternativ å benytte SIM-kortet ja, men det jeg håpet mer på et program som tulling03 foreslår.

Et annet spørsmål:

7734777[/snapback]

Neste gang du poster et spørsmål angående en telefon hadde det sikkert vært greit om vi fikk vite hvilken telefon det er snakk om. Alle merker og til dels modeller kan ha forskjellige måter å løse utfordringer på.

Men siden vi til slutt fikk vite at du har en SE telefon kan jeg komme med en løsning som funker på de aller fleste SE modeller.

Last ned FMA og koble til din telefon med blåtann eller kabel, så er det bare å ta backup til krampa tar deg! Pluss masse andre fine funksjoner!

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål:

7734777[/snapback]

Neste gang du poster et spørsmål angående en telefon hadde det sikkert vært greit om vi fikk vite hvilken telefon det er snakk om. Alle merker og til dels modeller kan ha forskjellige måter å løse utfordringer på.

Men siden vi til slutt fikk vite at du har en SE telefon kan jeg komme med en løsning som funker på de aller fleste SE modeller.

Last ned FMA og koble til din telefon med blåtann eller kabel, så er det bare å ta backup til krampa tar deg! Pluss masse andre fine funksjoner!

7735299[/snapback]

Ja, det ble litt klønete! Men takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...