JoKr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei, Jeg har: Opteron 144 / S939 Asus A8N-SLI Premium 2x1GB G.Skill PC4000 F1-4000USU2-2GBHZ UCCC Inno3D 7900GT 256MB PCI-E Men nå, har HK tatt kvelden, og jeg prøver å sende det inn til rep (hvis de tar imot det). Det eneste jeg har er noe DDR I ram som er sånn okay bra, men hvis økonomien åpner seg til en små 3tusen eller noe, så er spm om jeg skal satse på et nytt 939 kort og dual core, eller om jeg skal skrotte de planene helt, og ta noe helt annet. Ideer? Emnetittel breakdown: Nytt HK (DDRI) S939 - bare et nytt HK og samme gamle cpu evt dc annet DDRI HK - tror det findes conroe DDRI HK der ute et sted (hk + cpu) nytt alt - 3tusen, kan det bli gjort? (hk+cpu+2gb ram, burde være klokkbart) Endret 19. januar 2007 av JoKr Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Så ble det en AsRock 4Core-VSTA + E4300, har ikke koblet til skjerm, men HDDen arbejder typisk Windows oppstart, så jeg gleder meg til helgen så jeg får teste systemet med bilde. Lenke til kommentar
Cthore Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hei Gi tilbakemelding om hvordan dette funker . Har tenkt på liknende løsning selv, siden økonomien skranter. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Så har jeg testet saken med skjerm. Den starter opp windows uten problem, og den behøver faktisk ikke en windows reparsjon (hadde klart blitt en clean install) nå som HK og cpu er byttet. PCen er stabil i program, men jeg har ikke spilt noen ting, siden den står på gulvet og jeg bruker et kompakt keyboard med innebygget mus. Så først må jeg rydde plass til pcen uti uka, få på musen og koble til headsettet og se hva både det og jeg kan i BF2. Jeg vil vente til jeg har en bedre vifte enn stock når jeg skal klokke. jeg har heller ikke cpu blokk til vannkjølinga som passer hk, så jeg tror faktisk jeg går over til luft igjen. Litt mindre pes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå