cYanid Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hello! 2 whom it might concern: Noen som spiller det "gamle" red alert og/eller Aftermath utgaven online på westwood online? Har kanskje sett en annen norsk kar på westwood online. Noen andre i dette land som fortsatt spiller dette online? Then draw my attension! Hs. "Skulle du bare vite" [ Denne Melding var redigert av: cYanid på 2002-11-27 17:17 ] Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sorry, gikk over til Red Alert 2, og da var det for sent å gå tilbake :razz: Nå går jeg og venter på C&C Generals Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Speller enda Red Alert, siden Red Alert 2 var sagans sorg... C&C og Red Alert er de beste gama Westwood har skapt. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Mista mitt Red Alert Spiller bare RA2 med lillebror og vennene hans for tiden, de mot meg Av en eller annen merkelig grunn får jeg aldri lov til å være libya lenger av vennene mine? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg spiller RA2... (i oWn you!) men nå tester jeg Generals Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Tester Generals? Hvor har du fått tak i det? Jeg har forhåndsbestilt spillet, men klarer ikke å vente...!!! [ Denne Melding var redigert av: AK47 på 2002-12-03 14:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå