elgizmo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hadde tenkt å kjøpe meg sånn videokabel til min Creative Vision:m, men lurer på om det er en helt spesiell og egen kabel som bare funker til den eller er det sånn standardgreier man får kjøpt på Chlas Olson? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har de slike kabler på Clas Ohlson? Vision:M bruker en 4-polers 3,5mm (2,5?) jack, ikke en standar 3-polers som brukes til lyd. Men hvis du har sett en nøyaktig lik kabel som på bildet, på Clas Ohlson, kan du bare kjøpe den der. (Den kan være svart) Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 er det denne? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=2946098 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis Vision:M bruker 3,5mm plugg, og ikke 2,5 (sånn bitteliten jack), så er det den du linket til. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 tror nok det er 3,5 mm ja. takk for svar :] Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er 3,5mm, ja. Men det betyr ikke at den dermed sagt passer. Du er nødt til å få testet polariteten først. Det finnes nemlig ikke en standard for dette. 4-pols 3,5mm pinouts (Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har postet denne linken. ) Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er 3,5mm, ja. Men det betyr ikke at den dermed sagt passer. Du er nødt til å få testet polariteten først. Det finnes nemlig ikke en standard for dette. 4-pols 3,5mm pinouts (Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har postet denne linken. ) 7731386[/snapback] Unfortunately, Creative Vision: M does not use standard pinout for its video/sound OTOH, both cables for iBook laptop and Archos players are compatible, so it's possible to find a more reasonably priced one. Lenke til kommentar
ashle2k Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 selger de i de fleste elbutikker. Kjøpte det selv datakjeden v/ stortorver for 199. Overprisa faenskap men funker fett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå