jalanm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei! Jeg gikk for noen dager siden til anskaffelse av en Linksys WRT54GL etter å ha hørt mye bra om denne. Samtidig skaffet jeg meg en USB antenne til bruk med den stasjonære pcen jeg har. Routeren og den stasjonære står nå i samme rom, med 100% kvalitet og styrke på signalet. Nettet fungerer fint, bortsett fra at det ofte forsvinner helt eller over en liten periode etter at jeg har vært online en halvtime/times tid. Det skjer både når jeg surfer nettet, spiller, eller er idle. Noen ganger har jeg fortsatt forbindelse til routeren, men ikke til nettet, mens jeg andre ganger ikke har forbindelse til routeren i det hele tatt.. Som oftest skal det en reboot til for å få orden på nettet. Noen som har noen forslag til hva dette kan skyldes? Burde jeg prøve å oppgradere firmware? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan står det til med routeren, krangler den enda? Og oppdatere fw er nok greit å gjøre. Det er nok en mulig årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå