joakimhu Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skuespilleren mottok forrige uke hele tre priser under People's Choice Awards, blant annet for beste mannlige filmstjerne. Les mer Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ble kvalm når jeg så han i charlie og sjokoladefabrikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Forundret meg ikke Johnny Depp er i mine øyne en veldig dyktig skuespiller. Han klarer å leve seg inn i forskjellige filmer, noe som gir personligheten til figuren han spiller et stort løft. Tommelen opp for Johnny. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Beste? Nei God? Ja Folkets favoritt? Helt klart! Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 han er jo helt genial, men er ikke sånn stor fan av han liksom. En jente i klassen min elsker han bokstavelig talt, og hun skriver navnet hans overalt. Han er jo en flink skuespiller da, men ikke så særlig pen etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg