rousp Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ødela min K610i ved å sende den i veggen, idiotisk nok.. Så har brukt min W800i en stund igjen nå.. Men hater denne telefonen, og sticken begynner å streike.. Så vurderer å skifte den ut eller få det fikset.. Fant en mal om hvordan skrive tråden, så bruker den, og fyller inn der det er nødvendig. **Følg instruksjonene i parantesene.** Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, liker SE sine, om disse er enkle eller ikke vet jeg ikke. -GPRS: Ja. -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Uvesentlig -Vekt: Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: God å lese på. Pris: Jeg har ca 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei, har binding til august, telefonen blir muligens skiftet ut igjen da. Diverse: -Merke: Liker sms systemet til SE, men er åpen for alternativ -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: ikke nødvendig -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Uvensentlig så lenge det er minnekort -Minnekort?:Ja -MP3: Nei -Radio:Nei -UMTS: Skader ikke -Triband: Vet ikke hva det er, så trenger det sikkert ikke. -wLAN: Trenger ikke, men er artig - Mulighet for GPS: Neida -Batterilevetid: Telefonen brukes til sms mye, så må overleve det, men har ikke noe imot å lade hver natt. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker telefonen generelt sett mye til både ringing og sms. Sender ca 2000 sms i mnd så det er prioritert at den er god å sende sms med. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei! Det første som slår meg er Sony Ericsson K750i. Den er veldig billig, til og med hos forhandler (ca. 1500 ny hos f.eks. Telekiosken), og den har vel slik jeg ser det det meste du ønsker. I tillegg er den god å skrive meldinger på, spesielt hvis du tidligere har brukt både W800i og K610i. Men det er kanskje litt bittert å "gå tilbake" i teknologi, eller? Hvilken operatør er det du har forresten? Lenke til kommentar
rousp Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Litt bitter å gå tilbake i teknologi? Ja, det kan du skrive under på Jeg har NetCom. Har sonyericcson det beste sms-systemet eller er det bare fordi jeg er vant til det? Syntes det er greit å kunne bla opp og ned gjennom de forskjellige stavemåtene (bruker selvf. T9) istedefor å trykke på en tast for å komme til neste. Er det flere merker som bruker denne teknikken på sitt sms system? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Etter min mening, har Sony Ericsson det beste sms-systemet, ja. Men så er jeg også ganske vant med det. Både Nokia og Samsung bruker knapper til å skifte ord i T9-ordbok, så vidt jeg vet. Jeg ville gått for en Sony Ericsson hvis du ikke har noe i mot dem. De har desidert best batteritid på sine telefoner, i tillegg til at de etter min mening fungerer best over hele linja. Men hvilken modell er det jo værre med. En ny K610? Lenke til kommentar
rousp Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 En ny k610i er ikke dumt.. Den var jeg veldig fornøyd med.. Men dog litt dyr.. Håpet å få noe billigere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå