Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har vi et slikt et? Jeg må innrømme at jeg ikka har leita så altfor lenge, men jeg har vært her ganske lenge (syns jeg selv) men har ikke oppdaget et galleri. Jeg ser det er fler og fler som legger ut bilder på Bildekritikken som sier i tråden at de ikke ønsker noen spesiel kritikk. Dette er synd da kritikk er hva forumet er til for. Jeg syns også det skulle vært klarere regler for hva som kan legges inn til kritikk. Str. på bildene og antall bilder osv. osv. Om det er et galleri her, send en link Om ikke, kan det jo lages, om det ikke er altfor mye arbeid. Mod mod.... Marius Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis du ser i sticky i kategorien 'Bildekritikk' så finnes det "Retningslinjer og info for bildekritikk". Der står en del av det du etterlyser. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har lest denne (flere ganger) men det kommer ikke fram KLARE regler for antall bilder og slikt. Det er også personer som kun vil vise fram bilder på kritikken, og vil egentlig ikke ha kritikk. Om moderatorer kunne vært klarere med fjerning av tråder som er laget kun for å vise fram bildene sine kunnet det blitt mye mer interessant for kritikkgivere. Så slipper de å få denne rett i trynet: "Jeg ville egentlig ikke ha kritikk så du trenger ikke fortelle meg hva som er dårlig på bildet" Ang. bildegalleriet: Jeg mente på selve forumet, Diskusjon.no! Forum > Digital foto og video > Fotografering > Bildegalleri.....eller noe. Marius Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Per dags dato finnes det ikke noe slikt. Siden dette mest har med akam.no å gjøre, bør du helst ta det opp med dem. Jeg skjønner ikke problemet med at du ikke kan bruke "Bildekritikk" til dette. Men det kunne jo tenkes at Ueland & Co kan kjøpe inn IPB Gallery, i så fall støttes forslaget. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ser på dette som et ønske å flytter det til tekniske tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vi kommer til å vurdere om vi skal få på plass en galleriløsning til forumets neste versjon nå, eller om vi får på plass noe eget for bla Akam.no etterhvert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg