Xander^ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Da mener jeg finne Trondhjems sodd sin kontaktinformasjon da jeg har funnet en råtten potetbit i suppeskålen min. Det står ingenting på blikkboksen og jeg har googlet uten hell.. Eneste jeg har funnet er denne siden men den sier meg svært lite. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du overlever vel? Unødvendig ting å klage på. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Du overlever vel? Unødvendig ting å klage på. 7727851[/snapback] Så du synes det er kos med råtten mat? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan klage til toppledelsen: http://www.rieberson.no/EKSTERN/MAIN.NSF/FRONTPAGES/NORSK Rieber & Søn har ledende merkevarer som Toro, Denja, Mr Lee, King Oscar, Vossafår, Vestlandslefsa, Sopps, Black Boy, Geisha, Ming, Trondhjems, Mrs.Cheng’s, Cronions, Delecta, Anatol, Vitana, Bask, Chaka og Emarko. Address information: Rieber & Søn ,Nostegt. 58, 5008 BERGEN - Norway Switchboard: (+47) 55967000 Fax: (+47) 55967070 Sikkert mer hensiktsmessig å klage til fabrikken som har produsert dævelskapen, men...begynn øverst. Det er mest moro. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan klage til toppledelsen: http://www.rieberson.no/EKSTERN/MAIN.NSF/FRONTPAGES/NORSK Rieber & Søn har ledende merkevarer som Toro, Denja, Mr Lee, King Oscar, Vossafår, Vestlandslefsa, Sopps, Black Boy, Geisha, Ming, Trondhjems, Mrs.Cheng’s, Cronions, Delecta, Anatol, Vitana, Bask, Chaka og Emarko. Address information: Rieber & Søn ,Nostegt. 58, 5008 BERGEN - Norway Switchboard: (+47) 55967000 Fax: (+47) 55967070 Sikkert mer hensiktsmessig å klage til fabrikken som har produsert dævelskapen, men...begynn øverst. Det er mest moro. 7728343[/snapback] Tusen takk! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du får fortelle hvordan det gikk da Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du overlever vel? Unødvendig ting å klage på. 7727851[/snapback] Hvorfor er det unødvendig? Produsenten er selvsagt opptatt av å levere gode produkter, og da er det til deres og kundenes fordel at de får vite om dette. Og ja, det er selvsagt noe dritt å få råtne biter i maten. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 En rotten potetbit er da ikke noe å klage for. Tror du de har puttet den oppi med vilje? Det kommer da alltid til å skje sånne småfeil. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Folk er bortskjemte. Greit hvis du finner en musehale på pizzaen, men slikt må man vel bare regne med engang iblant spør du meg. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 En rotten potetbit er da ikke noe å klage for. Tror du de har puttet den oppi med vilje? Det kommer da alltid til å skje sånne småfeil. 7733374[/snapback] Selvsagt tror jeg ikke de har puttet den oppi med vilje. Grunnen til at de bør få beskjed, er for å avdekke evt. rutinefeil. Feil vil selvsagt alltid skje, men ser ingen grunn til å ikke opplyse produsenten om det - det er i alles beste interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå