Gå til innhold

Zelda Ocarina Of Time Spørsmål

Szmekken

Anbefalte innlegg

Hei, har et lite spørsmål jeg så gjerne skulle hatt svar på. På Zelda Oot om du går til starten av elva som renner fra zoras domain (ved mannen som selger magic beans) er det en sirkel av steiner og en høne som tripper rundt. det går ikke ann å sprenge et hull i bakken der som ved mange andre tilsvarende steder.

Men det rare er at om man går der med "Stone of agony" (steinen som får kontrollen til å riste ved hemligheter) rister kontrollen. Ergo, det skal være noe hemeligt der!

Noen som vet hva tricket er, eller om det rett og slett bare er en glitch? har lurt på dette i 9 år nå :-) og tok det opp igjen etter fullført TP....

Please?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har et lite spørsmål jeg så gjerne skulle hatt svar på. På Zelda Oot om du går til starten av elva som renner fra zoras domain (ved mannen som selger magic beans) er det en sirkel av steiner og en høne som tripper rundt. det går ikke ann å sprenge et hull i bakken der som ved mange andre tilsvarende steder.

Men det rare er at om man går der med "Stone of agony" (steinen som får kontrollen til å riste ved hemligheter) rister kontrollen. Ergo, det skal være noe hemeligt der!

Noen som vet hva tricket er, eller om det rett og slett bare er en glitch? har lurt på dette i 9 år nå :-) og tok det opp igjen etter fullført TP....

Please?

7727666[/snapback]

Det er nå lenge siden jeg spilte det orginale, ot.

men mener og huske at det var ett hull der, som sprænger med en bombe eller megaton hammer`n. og at det dekus som selger deg overpriset bomber piler og hjerter.

Lenke til kommentar
har du sjekka om du kan se noe med Lense of Truth?

Japp, det funker ikke.

prøv song of storms. funker ikke det så prøv diverse andre låter også :D

7728736[/snapback]

Mener og ha prøvd det, men skal ta en titt!

(edit: Jepp song of strorms funka:-), men det var sant som en sa ove rher at det bare var deku-scrubs:-(....æsj)

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...