Bromlexl Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel jeg er ganske keen på å få Wiien min på nett. For da åpnes jo en verden av Virtual console spill seg opp. Men har ikke trådløs nett hjemme at the moment. og da er det noe jeg lurer på. (vil ikke kjøpe noe usb adapter heller) Men jeg har trådløs på maskinen min. Så kan jeg da på en tips og triks måte gjøre det om til den trådløse kontakten wiien trenger for å komme på nett. Igjennom PCen min og mitt nettverk der? Viss noen kan hjelpe så er det topp. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har du prøvd å koble den online og sett om du kanskje har et usikret trådløst nettverk i nærheten? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har du prøvd å koble den online og sett om du kanskje har et usikret trådløst nettverk i nærheten? 7727634[/snapback] Jeg sleit faktisk mest med å komme meg inn på eget nett med wii. Hadde aldri brukt trådløst nett før. Fant ikke min egen ruter til å begynne med, og når jeg fant den, kom jeg ikke inn. Andre sine rutere hadde jeg ikke noe problemer med. Men, kom in til slutt. Lenke til kommentar
freke Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel jeg er ganske keen på å få Wiien min på nett. For da åpnes jo en verden av Virtual console spill seg opp. Men har ikke trådløs nett hjemme at the moment. og da er det noe jeg lurer på. (vil ikke kjøpe noe usb adapter heller) Men jeg har trådløs på maskinen min. Så kan jeg da på en tips og triks måte gjøre det om til den trådløse kontakten wiien trenger for å komme på nett. Igjennom PCen min og mitt nettverk der? Viss noen kan hjelpe så er det topp. 7727602[/snapback] Du har trådløst på pc'n men ikke trådløst nett? Er det vits i da? Uansett, det er jo mulig å kjøpe USB adapter enten til pc eller wii, eller prøve å snoke til seg nett. Ellers vet jeg sannelig ikke. Vente til du får trådløst nett hjemme og koble til wii? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tror nok ikke et trådløst kort fungerer som Access punkt, enten må du kjøpe en USB dongle som fungerer som et trådløst access punkt (for de som sitter med ISDN f.eks), om du da deler tilkoblingen og har donglen i maskinen, får du Wii på nette. Eller du kan og kjøpe et tilbehør som gjør at du kan bruke vanlige cat-5 kabler inn på Wiien. Litt rart at Nintendo ikke har bygget inn en ethernet port i Wiien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå