a_sondre Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei! Jeg har et problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har en p3 550 oc til 825. Den nekter å gå stabilt, det eneste den går stabilt i er sikkerhetsmodus i windows 98. Har ikke justert noe på volten enda, kan det være feilen?? Ellers så kjører jeg med en fsb på 150 og 100 på grafikkortet(voodo 3 3000). Motar hjelp med stor takk.... Lenke til kommentar
AmaZed_xxx Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 samma problemet her.. :E Jeg klokka før min T-bird 1ghz til ca. 1.2 med fsb på 152 .. Nå nekter maskina noe klokking i det hele tatt... ikke en gang 133fsb på 1ghz.. Kan være at det er for tungt med den klokkingen din for vanli Win Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Kan være det at "vanlig windows" krever mer av cpu`en en sikkerhets modus. Du kan jo prøve trinnvis bekeftelse , da kan du finne ut hva som gjør at det klikker. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Tror kanskje det kan være grafikkortet som ikke takler den høye busshastigheten. Noen som har noen tips til det?? eller noen som vet om grafikkort som tåler høye busshatigheter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå