xxm0rtyque Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei dere! :!: Har endelig fått formatert min bærbare pc, og opptatert alle driverene på pcen! Lurer på en liten ting.. Når jeg kobler S-video'n ut mot den gamle tven min, så får jeg kunn sort/hvit bilde Hadde det samme problemet med den stasjonære pcen, men kom farger da jeg koblet RCA-Kablene inn også.. Men som sagt er dette en bærbar pc/laptop, så det er ikke RCA-port på denne.. Hvilken sånn innstillig må jeg ha får å få farger, på den kjempe gamle tven?? Pal/ ?? Takk for hjelp, på forhånd! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det Nvidia eller ATi da? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nvidia er det! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) http://www.sandberg.it/product.aspx?id=503-65 Funket for min del når jeg kun fikk sort hvitt. Endret 15. januar 2007 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jepp du trenger nok en slik converter med mindre du har en egen svideo kanal (merket med S eller SVHS eller lignende) selv har jeg 3(4) AV kanaler, hvor kanal 2 er vanlig og Svideo, i vanlig er det sorthvitt, og i svideo full farger og skarpt bilde. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette hadde jeg problem med også, her er to metoder til og få det til og funke. Guide og alt, funker fint hos meg. Her en en Og her er en annan Personlig brukte jeg den siste, funker helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå