Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 BS bildeler? bullshit bildeler? og du er overrasket over dårlgi service? nice prosjekt Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har nettopp bestillt deler til bilen min der jeg også. Prøvde å ringe om en del jeg også, men måtte gi opp. Skulle trodd hun dama jeg snakka med ikke hadde noe oppi toppen i det heletatt. For å si det slik: damer og bildellager passer ikke sammen, i det heletatt. Ser ut som det er 4-5 ukers leveringstid på det jeg besstilte. :S Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Har nettopp bestillt deler til bilen min der jeg også. Prøvde å ringe om en del jeg også, men måtte gi opp. Skulle trodd hun dama jeg snakka med ikke hadde noe oppi toppen i det heletatt. For å si det slik: damer og bildellager passer ikke sammen, i det heletatt. Ser ut som det er 4-5 ukers leveringstid på det jeg besstilte. :S 9104249[/snapback] TV 2 hjelper deg/oss? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 "Trussler om tortur er mye værre enn selve torturen." Dette er overførbart til denne sammenhengen. True dem funker i første rekke mye bedre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 "Trussler om tortur er mye værre enn selve torturen." Dette er overførbart til denne sammenhengen. True dem funker i første rekke mye bedre. 9104522[/snapback] Jeg jobber vel litt i samme bransjen, og trussler gjør oss som regel ikke mer sammarbeids villig .. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg jobber vel litt i samme bransjen, og trussler gjør oss som regel ikke mer sammarbeids villig .. 9104982[/snapback] Ser du ikke 24 du eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 "Trussler om tortur er mye værre enn selve torturen." Dette er overførbart til denne sammenhengen. True dem funker i første rekke mye bedre. 9104522[/snapback] Jeg jobber vel litt i samme bransjen, og trussler gjør oss som regel ikke mer sammarbeids villig .. 9104982[/snapback] Ikke nødvendigvis utenkte trusler, men å ta et godt tak i balla gjør heller godt. Å gå rett på sak. "Hva var navnet ditt sa du", hvis det viser seg vanskelig å få svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 "Trussler om tortur er mye værre enn selve torturen." Dette er overførbart til denne sammenhengen. True dem funker i første rekke mye bedre. 9104522[/snapback] Jeg jobber vel litt i samme bransjen, og trussler gjør oss som regel ikke mer sammarbeids villig .. 9104982[/snapback] Ikke nødvendigvis utenkte trusler, men å ta et godt tak i balla gjør heller godt. Å gå rett på sak. "Hva var navnet ditt sa du", hvis det viser seg vanskelig å få svar på spørsmålet. 9105743[/snapback] Jeg bestillte noe som ikke var på lager også da, som var bestillingsvare. Besttilte to NOS-brytere i karbonstil jeg også forresten. Dersom det er navn man vil ha, så står det hvem som behandlet bestillingen i den første mailen du får av dem. Anathema: sett Jericho du eller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ikke nødvendigvis utenkte trusler, men å ta et godt tak i balla gjør heller godt. Å gå rett på sak. "Hva var navnet ditt sa du", hvis det viser seg vanskelig å få svar på spørsmålet. 9105743[/snapback] Fremdeles, iallefall hvis det bare er kunden som er utolmodig. Men selvfølgelig, er bare å prøve =) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Da er det stopp på prosjektet for øyeblikket. Setet har ikke kommet i dag heller, og ringte med en gang opp til BSbildeler. En fyr svarer på telefonen, og jeg forklarer hva som er skjedd og jeg skal ha svar nå. Han prøvde å nå sjefen på telefon men han svarte ikke, og jeg tviler på at det jobber noen der i det hele tatt for øyeblikket. Altså, de sendte en mail den 16(mandag) at varen var blitt sendt. Nå på fredag er det fortsatt ikke noen hentelapp i postkassa. Ærlig talt så tror jeg ikke at pakka er i det hele tatt sendt! Så jeg fikk navnet til han jeg snakket med og ga klar beskjed at han skulle finne ut av dette og ringe meg tilbake senere idag! Edit: før noen spør. Jo jeg har behov for å ha setet på plass på dette punktet. Jeg trenger det til måling av hvor bred diverse ting må være osv. Og før jeg får laget de bitene som er under/foran tven/der ved rattet er, må det som står ovenfor bli gjort. Derfor er det midlertidig stopp Hvis det ikke har kommet i morgen bestiller jeg fra http://autoshineshop.no/ istedet. De har nesten alle de samme delene. Forhåpentligvis er de ikke i sammarbeid med BSbildeler. Endret 20. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis du fikk mail om at delene var sendt, tipper jeg at det ble lagt ved sporings nummer. Hvis ikke er det jo ikke værre enn å spør etter det. Men det er jo faren med å bestille midt i fellesfeieren, redusert bemanning og treig behandling. Har du bestilt G25? Skal pedalene moddes? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis du fikk mail om at delene var sendt, tipper jeg at det ble lagt ved sporings nummer. Hvis ikke er det jo ikke værre enn å spør etter det. Men det er jo faren med å bestille midt i fellesfeieren, redusert bemanning og treig behandling. Har du bestilt G25? Skal pedalene moddes? 9108012[/snapback] Har ikke fått noe svar. Har også ringt ca 3 ganger og har ikke kommet noe videre. Godtar det at det er redusert bemanning og treig behandling på denne tiden, men de sier faktisk at de sendte på mandag, senere på dagen. Så pakken ble nok plukket opp av posten på fast tid på tirsdag, og da skal den ha vært her nå innen fredag altså. Niks, har ikke bestilt G25. Har ikke råd Men Momo pedalene skal moddes! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor haha, pyse. Sensurer navn og adresse Men hørres ut som plassen å bestille deler fra det der .. Mulig at det stemmer at dem har levert det til posten, de er ikke akkuratt heller kjent for rask leveranse Hva er planene for MOMO? (Jeg skal kjøpe G25 når lønna kommer ) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Hva er planene for MOMO? (Jeg skal kjøpe G25 når lønna kommer ) 9108117[/snapback] Spandere på meg også? Kjøper muligens disse pedalene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For så å montere oppå orginal pedalene. -Fjerne plastikken som er rundt pedalene, snu de opp ned. slik som det er gjort her med G25 pedalene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -Sette på stivere dempere Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ohhh! ser nice ut! Men tror et G25 hadde passa bedre .. Vil nå nesten si at du lager prikken over i'en og G25 er resten... Forresten, har du to maskiner? eller spiller du bare bilspill..? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det siste bildet der ble jeg sliten av å se på. Tenk å kjøre tre timers enduro-løp med beina midt i lufta. Skjønte at det bare va illustrasjon, men husk å tenke på komforten når du plasserer pedalene Og jeg vet ikke om dette har blitt nevnt før, men hvilke spill bruker du? Live for Speed har jeg holdt på med en del med mitt DFP-ratt. Jeg har prøvd utallige simulatorer, og det tar definitivt førsteplassen. Nettsamfunnet, fysikken, stressfølelsen og alt generelt er bra. Når du skal runde en 90-grader i en 1,8 tonn tung bil med nærmere 400 gamp på bakhjulene og du har biler på alle kanter fatter du alvoret og adrenalinet pumper blodet gjennom kroppen din så fort at gåsehuden aldri gir seg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det siste bildet der ble jeg sliten av å se på. Tenk å kjøre tre timers enduro-løp med beina midt i lufta. Skjønte at det bare va illustrasjon, men husk å tenke på komforten når du plasserer pedalene Og jeg vet ikke om dette har blitt nevnt før, men hvilke spill bruker du? Live for Speed har jeg holdt på med en del med mitt DFP-ratt. Jeg har prøvd utallige simulatorer, og det tar definitivt førsteplassen. Nettsamfunnet, fysikken, stressfølelsen og alt generelt er bra. Når du skal runde en 90-grader i en 1,8 tonn tung bil med nærmere 400 gamp på bakhjulene og du har biler på alle kanter fatter du alvoret og adrenalinet pumper blodet gjennom kroppen din så fort at gåsehuden aldri gir seg. 9108215[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disse spillene har jeg installert: GTR 2(spilte mye før) GTR2 4 WTCC Race 10(faste treningsdager med teamet) rFactor 10(faste treningsdager med teamet) GT Legends 2 Toca Race Driver 3 1(foretrekker piltaster!) NetKar 2 Live For Speed har jeg spilt noe tidligere, likte ikke helt fysikken i spillet, foretrekker mye heller GTR 2 Hvor ofte det spilles i skala fra 1-10 Endret 20. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bildet, sånn du har det? Og hvem girer med venstrehånd? WTCC Race og rFactor er spill du kan anbefale? Jeg er litt på leting etter bil spill som jeg kan nyte G25 med TDU er allerede bestemt. Har sett litt på LSF, skal prøve demoen iallefall. =) - Jeg ser på G25 som et motarbeid mot min agresive kjøring med bil i RL. Håper at jeg klarer å få kjørt fra meg på data'en, sånn folk ikke er redde for å sitte på meg meg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Bildet, sånn du har det? Og hvem girer med venstrehånd? WTCC Race og rFactor er spill du kan anbefale? Jeg er litt på leting etter bil spill som jeg kan nyte G25 med TDU er allerede bestemt. Har sett litt på LSF, skal prøve demoen iallefall. =) 9108467[/snapback] Engelskmen gjør det Er en kamerat i England sitt oppsett. WTCC og rFactor er spill jeg kan anbefale ja, de er utrolig gode simulatorer. rFactor har uendelige muligheter med addons av biler og baner. TDU er ikke akkurat et spill jeg hadde hatt mye i tankene hvis jeg skulle få G25, det går snarere i samme kategori som Toca Race Driver 3, nemlig arkade, ikke simulator. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg skal iallefall ha girspaken på høyre! Jeg liker by-kjørings delen i TDU. Dvs holde farts grensa o.l. (ikke alltid selvfølgelig) men ha muligheten til det, synes jeg faktisk er litt gøy. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lastaa ned TDU i går og har kjørt med tastatur, gøy nokk. Men tror det vil være mye bedre med ratt og pedaler, vil få litt mer presis svining eks... Skal se nermere på RACE og rFactor da. Har prøvd race litt, men krevde formye for maskinen min i på den tiden.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå