Scotty Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Nok en gang: sorry. heh. Har muntlig eksamen neste uke. Så er det kanotur halve uka i tillegg. Sommerferien min starter omtrent 20 juni. Så skal nok få startet å få gjort litt innen juni er over. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Lite liv her må jeg si! SKJER?! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Kom hjem fra Hellas natt som var Titter etter stol osv nå Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 OMG! DU kan jo ikke være i hellas når du har en racing cockpit(eller hvordan det der skrives da) å lage! Men er det så vanskelig å skaffe stol da? kan du ikke bare kjøpe petter solberg settet som Elkjøp selger? =) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Eller en helt vanlig Stress less ? Men racing settet burde det jo ikke være noe i veien med. Gleder meg til videre fremgang på dette prosjektet! håper du hadde det bra i Hellas Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 In Need Of Help. _____________________ Produkt? Racing stol. Hvilke ville dere valgt av de som befinner seg på lageret her? http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste....er/1394/64/8573 Er det andre butikker/steder dere kan anbefale å kjøpe fra? Vet egentlig ikke om noe særlig selv. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nice prosjekt Skulle sponset noen kroner om jeg hadde fått prøve den Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nice prosjekt Skulle sponset noen kroner om jeg hadde fått prøve den 9071146[/snapback] Ja jøss, kjør på. Alle som vil kan egentlig komme og prøve når den er ferdig, dere må klare å komme hit på egenhånd selvførgelig. Bor i Drøbak. 40min sør for Oslo. Og bare så det er sagt: Jeg har sterkt vurdert om jeg skulle fortsette med dette prosjektet eller ei. Jeg har lite med penger for tiden, så har et veldig stramt budsjett, og må prøve å få tak i det som er billigere. Skal kjøpe motorsykkel til høsten, og det koster ca 60 000kr. Derfor falt det raskt i tankene at jeg ikke hadde råd til å bruke penger på dette, men skal prøve å få gjort noe alikavel. Endret 14. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vet nå ikke akkuratt hvor mye du skal legge i dette, men de stolene var dyre!! Du har jo ikke akkuratt behovet for stoler du sitter limt i dag alt skal stå i ro... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Vet nå ikke akkuratt hvor mye du skal legge i dette, men de stolene var dyre!! Du har jo ikke akkuratt behovet for stoler du sitter limt i dag alt skal stå i ro... 9071179[/snapback] Hva mener du? Altså, hvis du finner billigere stoler som er nye et sted, fyr løs! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sa ikke noe om det Men det var dyrt! Men petter solberg stolen, koster ikke den sånn 600-700 på elkjøp da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Skal ha noe ordentlig mens jeg først er på saken Hva synes dere om denne stolen? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as...er/1394/64/8573 Følger med sliderunderstell som er rimelig viktig. Må kunne justere avstanden til pedalene. Har også sett på denne: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as...egorier/1394/39 Må jeg nesten kjøpe, noe så sinnsykt tøft. Tenker å bruke den til å starte pcen eller noe. Hadde vært rått hvis jeg kunne fått gjort den slik at den ble programert til å bli en knapp, slik at jeg kunne starte bilen i spillet med den. Kjøper nok også denne, billig bryterpanel som kan brukes til f.eks å skru på lys/lyd i rommet osv. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as...egorier/1394/39 (m/karbonstil look, ikke hvit slik som på bildet) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Stikk til en skrot handler å sjekk om du får et billig bilsete, eventuelt med gulvskinner, så kan du justere sete "perfekt" til den som skal sitte der... Så sponser du på et stk setetrekk fra biltema eller noe sånt.. Kan bli billigere det Lykke til ! Endret 15. juli 2007 av aGal Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Få tak i en racingkontorstol på nettauksjoner for 1 kr. Og mekk den til med et gammelt feste til et sete på skroten. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Følgende er bestilt fra BS Bildeler AS eksl MVA: Racingstol M/ Vipperygg og sliderunderstell - Karbonstoff / X-Racing LINK Bryterpanel Med Startknapp, Flypanelbryter Og 3 Vippebrytere / X-Racing LINK 2stk NOS-Bryter (Flypanelbryter) m/ LED og karbon-stil lokk / X-Racing LINK Alt er kjøpt gjennom firmaet til far, så ingen MOMS! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Dette blir konge, Scotty! Har fardin isolert bua di enda? Gleder meg til å se flere bilder fra bua og også bygging. Nå som du har kommet så langt, kan du da ikke trekke deg ut av prosjektet! Drit i motorsykkel Goscinny Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) hehe riktig Må jo ha motorsykkel, mye høyere prioritert enn dette Mito Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen nye oppdaterte skisser. Gjort litt forandringer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9084383 Endret 16. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nice Mito og(er i suck-up modus nå ) Hva har du av trim? Kan anbefale deg å titte på 125 delen av mopedportalen.com, mange lure folk der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå