pcp160 Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har veldig sansen for slike prosjekter, har bare ikke sett tråden før nå Men personlig ville jeg satset på litt bedre hardware dersom det er mulig. Det eneste jeg spiller er simulatorer (fly og bil), og jeg må si at kjøreopplevelsen har blitt bedre for hver gang jeg har oppgradert hardware... Nå er nok jeg mer opptatt av detaljene enn de fleste, men feks RACE i regnvær med gammel hardware er jo enten direkte stygt å se på, og/eller vanskelig å kjøre (dårlig flyt/dybde) Men for all del, alt til sin tid. Det viktigste nå blir jo å komme deg på plass uti snekkerbua... Blir uansett spennende å følge dette prosjektet. Har selv lekt med tanken på å lage noe mer permanent kjørekonsoll, med projektor og skikkelig stol, men har som deg et plassproblem Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Lykke til, høres tøft ut dette Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for kommentarene Skal få prøve å tjene litt penger til siden slik at jeg kan få noe bedre hardware.. Men det er så inmari dyrt, kommer lett opp i 8-9 tusen kr ettersom det er bare hovedkomponentene jeg trenger.. Hvis det er noen interesse for det, så kan jeg evt ta noen flere bilder av slik hytta står nå, samt noen bilder fra innsiden. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for kommentarene Skal få prøve å tjene litt penger til siden slik at jeg kan få noe bedre hardware.. Men det er så inmari dyrt, kommer lett opp i 8-9 tusen kr ettersom det er bare hovedkomponentene jeg trenger.. Hvis det er noen interesse for det, så kan jeg evt ta noen flere bilder av slik hytta står nå, samt noen bilder fra innsiden. 7932015[/snapback] Mitt tips er å ta så mange bilder som mulig Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Jepp, I want pics! Har du kommet langt på isoleringen? Goscinny Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvis det er noe som heter himmel er nok det å bure seg inne der med varme, en haug spill og "cockpit" noe av det nærmeste jeg kan tenke meg... (sikle) denne skal følges med på, veldig bra scotty ;-) Endret 24. februar 2007 av chaos king Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Har du fått ideen fra denne? http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&...iewtopic&t=7398 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Noen bilder eller Scott? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Har du fått ideen fra denne? http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&...iewtopic&t=7398 8021105[/snapback] Nei, har ikke vært på den siden før.. Men jeg har sett mye på http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=186 for inspirasjon. Veldig mange ekstreme simulatorer å finne der! Noen bilder eller Scott? 8021159[/snapback] Skal prøve å få tatt noen bilder så snart jeg kommer hjem igjen. Er nemlig ikke så veldig lett akkurat nå, ettersom jeg sitter på en internett kafe i Afrika. Tilbake hjemme igjen nå, skal se om jeg kan få tatt noen bilder i morgen. Endret 27. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Du er gal, herlig Hvis du kan hoste 12-20 tusen til hytte så burde det vel ikke være problem å kjøpe litt hardware? Lykke til uansett Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Han fikk hytta for 6000 eller no da, men klar med noen oppdate snart eller skotty? Endret 8. mars 2007 av chaos king Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 klart spennende ! Noen oppdateringer snart da ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Beklager for at det tar tid. Har hatt mye å gjøre disse dager. Mye studie for øyeblikket, samt bygging av en spacesaver til TG, kommer sannsynligvis en tråd om det neste helg. Trafikalt grunnkurs rett rundt hjørnet i tillegg. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder innen denne uka er over. Dette er også det som må bli gjort først: -Isolering av veggene -Mulig bytte av vindu -Sannsynligvis bytte av dør Min far skal ta seg av isoleringen av hytta, og han er mye ute og reiser. Men forhåpentligvis før TG, så skal det være gjort. (4 april) Endret 14. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 En ting jeg lurer på, Hvor mange gir er det på G25 spaken. Bør jo ihvertfall være 6gir+revers. Er sikkert mange som har sånn og vet det, og jeg lurer å håper på svar Håper på update snart. Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det er 6gir+revers ja Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan går det med dette syke syke prosjektet? Flere bilder? Åssen er det med strøm til hytta? blir det kabel gravd ned i bakken, og fast opplegg, eller blir det skjøteledning løsning? (ikke bra løsning) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Beklager nok en gang for at det går tregt. Eksamen på skolen like rundt hjørnet, samt ting som bryllup i england i tillegg. For ikke å nevne at moren min prøver å snike en seng inn for å gjøre det hele til et gjestehus. Men det kan jeg trygt si at ikke kommer til å bli tillatt. Er redd for at jeg muligens ikke får gjort særlig før sommerferien. Men når jeg starter blir det bånn gass med jobbing. Endret 6. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 jaja, skole er vel litt viktigere enn spill og moro ""den som venter på noe godt venter ikke forgjeves?"" (hvor gammel er du egentlig? *nysgjerrig*) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ser meget interessant ut...! Må vell være alles bilspillentusiaster å kunne bure seg inne i en liten spillehytte og slappe av med mange bilspill og nyte livet...! Tror jeg må få pappa til å ommøblere lekehytta til lillesøsteren min Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg tror du er gal jeg. Men jeg elsker prosjektet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå